Mamman til Loffen ♥ Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Med fare for å kritisere noen som ikke fortjener det: Jeg synes ofte svar fra anonyme brukere på tråder her inne har en litt ufordragelig tone. Litt sånn nedlatende og bedrevitende. Vi må kunne spørre om ting her inne uten å risikere å få til svar at vi burde vite bedre, at vi må tåle at det er mye arbeid med baby osv. Jeg forstår at det er lettere å være frekk og belærende når man ikke skriver under personlig nick, men jeg synes disse stikkene forsurer tilværelsen her inne. Må bare understreke at dette er IKKE ment for alle som skriver anonymt, og det å skrive anonymt i seg selv ser jeg ikke noe som helst galt med. Men det er ingen grunn til å være mindre høflig enn man ville vært med nick. Synes jeg da. ønsker alle en fin dag!
zassy☆ Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Enig! Synes for øvrig at man kan poste anonymt på anonymforumet og ikke her inne, men det er meg da..
min<3 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Når anonyme knappen ble fjernet på småtroll på det gamle forumet forsvant de fleste "kjipe" kommentarene...
Harfåttprinsen:) Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Helt enig, har selv sett enkelte anonyme som svarer litt frekt osv.. og vi må alle respektere det andre synes er en grei måte og gjøre tilg for våre barn, vi ber om tips/råd og da er det greit at alle deler erfaringer og gir råd, ikke fremlegger ting som at SLIK ER DET og DET ER DET BESTE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå