razika Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg antar at jeg er gravid. Skulle hatt mensen for over en uke siden, tok test på lørdag. Slo ut på gravid med en gang. Noe som betyr 5. svangerskapsuke altså. I går fikk jeg noen lette blødninger. I dag er det mer bare brune "flekker" på toalettpapiret. Men det murrer nå litt nederste del av magen på ve. side, og nedover i låret. Var hos legen i dag, tok hcg-blodprøve som jeg ikke har fått svar på. Han mente blødningen ikke var noe farlig. Men jeg har alikevel en dårlig følelse. Hva tror dere?
razika Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg må legge til at jeg aldri har vært gravid før.
Moden mamma til 3 :) Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer! Jeg er 3.gangsfødende, og har selv aldri hatt noen form for blødning under sv.skapet. Har imidlertid forstått det slik at det ikke er helt uvanlig med noe blødning! Vil bare ønske deg lykke til
razika Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2012 Usj, nå har jeg blødd mer. Og har smerter i venstre del av underliv og ryggen, sånn som menssmerter. Kom vannblandet friskt blod i tillegg til brunt, med bittesmå klumper (ugh, beklager). Spørs vel om dette går bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå