mammas nurk Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 hei:) er det mange som har mistet dennne proppen. er det også noen med erfaring, som vet sånn ca når tid fødsel pleier begynne:) alltid kjekt høre med andres erfaring.. har gått to dager si mistet den, men bare gode kynnere.. jaja er nå bare i uke 36, så ingen hast:)
klar for 3? Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg mistet den 11 dager på overtid, fikk smårier på kvelden og ungen var ute 1 1/2 døgn ette at slimproppen gikk. Men har hørt at det kan gå opp mot en uke
linn 80 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Slimproppen min gikk 10 dager før mitt første barn ble født. Og da ble jeg satt igang i tillegg pga svangerskapsforgiftning, så kunne sikkert gå lengre tid. Så kan dessverre gå uker og dager før det skjer noe.
linn 80 Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Slimproppen min gikk 10 dager før mitt første barn ble født. Og da ble jeg satt igang i tillegg pga svangerskapsforgiftning, så kunne sikkert gå lengre tid. Så kan dessverre gå uker og dager før det skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå