Gå til innhold

Hurratråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en jubeltråd her, men nå lager vi en til jenter! Vi må ikke bare bekymre oss, vi må juble også!

Jeg vil juble for 8 uker og 5 dager i dag! HURRAA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jubler jeg for 6+4 i dag:):) Og at kvalmen har kommet..hihihi:p det er i allefall et godt tegn tenker jeg:)

Skrevet

Da vil jeg juble for at jeg nå har hatt 30 min UTEN kvalme! Hurra!

Skrevet

Hurra. 5 uker i dag :) fin i formen

Skrevet

Det skal ikke komme noe mer snø i dag og jeg har ikke vondt i hodet!

Skrevet

Hurra, for 8+3 og ul om seks dager! OG på bedringensvei fra spysjuka.

Skrevet

Vil juble fordi jeg føler meg 100% oppegående i dag...for første gang på ukesvis :D

Og en liten jubel for 8+2 :)

Skrevet

Jubler for den søte lille bodyen jeg kjøpte her for leden :-) og så jubler jeg for 9+3 i dag. Snart 12 uker, om litt... Eh... Hihihi

Skrevet

Jeg roper HURRA for 9+2 i dag :) Og for at jeg ennå har pittelitt hodepine og noe ømme brystvorter :P

Jublende flott å se at det er så mange september-spirer som klorer seg fast til livet :D

Skrevet

Jeg jubler for at jeg er 12 uker i dag :) Plutselig gikk tiden veldig fort !! Jubler også for at den flotte mannen min støvsuger og lager godt kveldsmat til oss, mens jentene våres sover søtt i sengene sine. Jeg er heldig jeg <3

Skrevet

Hipp hurra, jeg har gått lenger enn postkassa i dag!!

Kvalmen gav seg såpass at jeg fikk gått meg en liten tur ned på butikken og hjem gjen, etter at ungene var i seng. Det var godt med frisk luft i hodet, og jeg har litt bedre samvittighet for å ligge her på sofaen igjen,,,

Skrevet

Så fine dere er jenter! Mange hurraer!

Skrevet

I dag er det hurratid for 9 uker på vei!

Skrevet

Hipphurra:) var hos fastlegen min for å få en20% sm i dag og da tok han like godt en utvendig UL på meg. Alt var bra. den lille hadde vokst til 21mm og hjerte slo som bare det:) så nå er eg veldig glad:) ny time og UL om to uker:) blei datert til 8+5 :)

Skrevet

Bankende hjerte på UL i dag! Jippi!! 9+4

Skrevet

Hurra for positiv opplevelse på UL i dag :)

Babis på 21,4 perfekte mm og et bankende hjerte <3

Oversuperlykkelig :) :) :)

Skrevet

Hurra for GOD NatteSØVN! 9+3 nå

Skrevet

Hurra for at min fantastiske gynekolog tok tidlig UL på meg i dag, og NI MILLIONER HURRA for at "det kunne ikke ha sett bedre ut!". Er 7+1, hjertet slår og alt er helt vidunderlig!! Gledestårer! Livet er herlig:-)

Skrevet

Mange hurraer for den gode jenta mi på 1 1/2 år som er så snill og god hele tiden :D

Også supermange hurraer for at jeg er gravid :D

Og mange hurraer til for at jeg skal dra med meg samboern på hotell i 2 dager neste uke. Uten jenta vår.. Vår første "kjærestetur"... ;)

å hurra for at livet generelt er så fint, og vi er så heldige og leve i trygge Norge!

Skrevet

Jeg jubler over 6 + 0 uker og at jeg ennå ikke kaster opp av kvalmen!:D

Skrevet

Hurra for en sprellende bitteliten baby med bankende hjerte og første dag uten oppkast på lenge :) 9+3

Skrevet

hurra for 8+4 idag og en dag nærmere til tirsdag da jeg skal på ultralyd !:-D

Skrevet

Jeg jubler for at jeg ikke skal være anonym lenger! :D

er 7 uker om ikke lengere på vei! :D

finner det ut på UL på tirsdagen! :D HURRA! ^^

Skrevet

Jeg vil hurraisere for tolmodig samboer, svangerskapskontroll neste uke og 9+3 idag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...