Gå til innhold

Opptelling til treff i Asker på Onsdag kl. 2000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott'a gitt! Jeg har reservert bord til 8 personer for sikkerhets skyld. Jeg fikk vite nå at det er Quizkveld (begynner 1900), og man må spise. Regner med at noen vil spise slik at vi får lov å sitte der. Blir det for bråkete så går vi bare et annet sted.

Ses i mår'n:-)

Annonse

Der fant jeg opptellingen!

Er egentlig ikke så veldig aktiv her inne, sjekker stort sett bare treffsiden og terminklubbene... Neste treff kan kanskje legges inn på BIM-treff Akershus i tillegg, så flere får det med seg?

Hyggelig å hilse på dere i dag i alle fall :)

Der fant jeg opptellingen!

Er egentlig ikke så veldig aktiv her inne, sjekker stort sett bare treffsiden og terminklubbene... Neste treff kan kanskje legges inn på BIM-treff Akershus i tillegg, så flere får det med seg?

Hyggelig å hilse på dere i dag i alle fall :)

Hvis du kan fortelle meg hvordan jeg gjør det så:-). Jeg prøver å legge inn, men jeg kan bare velge mellom "forhåndsvis" og "avbryt". Jeg har prøvd å legge inn flere ganger nå, men får det ikke til...

Annonse

Så nå er treffen på 15. februar!!! Håper at de som kunne ikke kommer siste gang kan kommer denne gangen.

Det var en hyggelig treff sisite gang med bare 5 av oss. Kansje mer kommer disse gang. Ses på 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...