Gå til innhold

Opptelling til treff i Asker på Onsdag kl. 2000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg må ta en opptelling for å se hvor mange som kommer. Tror det kan være lurt å bestille bord siden vi kommer på kvelden. Så - hvor mange kommer i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kommer! Gleder meg til å treffe andre ventende mødre :-)

Endret av Velsemor
Skrevet

Flott'a gitt! Jeg har reservert bord til 8 personer for sikkerhets skyld. Jeg fikk vite nå at det er Quizkveld (begynner 1900), og man må spise. Regner med at noen vil spise slik at vi får lov å sitte der. Blir det for bråkete så går vi bare et annet sted.

Ses i mår'n:-)

Skrevet

Hei,

Jeg kommer ogsa !! ;-)

Skrevet

Der fant jeg opptellingen!

Er egentlig ikke så veldig aktiv her inne, sjekker stort sett bare treffsiden og terminklubbene... Neste treff kan kanskje legges inn på BIM-treff Akershus i tillegg, så flere får det med seg?

Hyggelig å hilse på dere i dag i alle fall :)

Skrevet

Hei. Jeg har vært litt syk denne uka, så jeg stod over i går.

Hadde dere det hyggelig? Jeg få komme sterkere tilbake neste treff. Har dere avtalt noe?

Skrevet

Sett feil på dato jeg!! Trodde det var idag... Svimete går det Ann å bli:(

Skrevet

Er det noen som vil være med på nytt treff i Asker 14. februar? Jeg kunne dessverre ikke komme 1. feb.

Skrevet

Er det noen som vil være med på nytt treff i Asker 14. februar? Jeg kunne dessverre ikke komme 1. feb.

Jeg tror vi har en treff i Asker på 15 Februar. ???

Skrevet

Kanskje de som var på treff den 1 februar kunne gitt litt info om det er planlagt flere treff, så andre kan henge seg på?:))

Skrevet

Der fant jeg opptellingen!

Er egentlig ikke så veldig aktiv her inne, sjekker stort sett bare treffsiden og terminklubbene... Neste treff kan kanskje legges inn på BIM-treff Akershus i tillegg, så flere får det med seg?

Hyggelig å hilse på dere i dag i alle fall :)

Hvis du kan fortelle meg hvordan jeg gjør det så:-). Jeg prøver å legge inn, men jeg kan bare velge mellom "forhåndsvis" og "avbryt". Jeg har prøvd å legge inn flere ganger nå, men får det ikke til...
Skrevet

Jeg fant ut av det Sol:-).

Skrevet

Så nå er treffen på 15. februar!!! Håper at de som kunne ikke kommer siste gang kan kommer denne gangen.

Det var en hyggelig treff sisite gang med bare 5 av oss. Kansje mer kommer disse gang. Ses på 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...