Gå til innhold

Hjelp! Har lovet å lage solboller i dag, men har ikke vaniljekrem. Kan man lage selv med vaniljesukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har kortet mitt med på jobb, fordi han skulle hente en pakke for meg. Jeg er pengelens og i villrede. Hva gjør jeg?

Er det mulig å lage vaniljekrem selv, med vaniljesukker? Har bare sett oppskrifter med vaniljestang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men om det er det hvite vaniljesukkeret blir det ikke like godt. Det grå er rett og slett en blanding av melis og vaniljestang.

Skrevet

Ja, men om det er det hvite vaniljesukkeret blir det ikke like godt. Det grå er rett og slett en blanding av melis og vaniljestang.

Får gi det et forsøk uansett. Det er vanlig hvit freia. Alternativt har jeg en pose vaniljepudding pulver, men tør jeg eksprimentere så mye?

Skrevet

Du kan erstatte vaniljestang om du ikke har det med vaniljesukker el vaniljeessens! Smak deg fram så vaniljesmaken ikke blir for stram, med vaniljesukker (det hvite) kan det lett bli for "sterkt" om du tar for mye, og da blir det ikke noe godt ;) Guuudd løkk!! ;D

Skrevet

Du kan erstatte vaniljestang om du ikke har det med vaniljesukker el vaniljeessens! Smak deg fram så vaniljesmaken ikke blir for stram, med vaniljesukker (det hvite) kan det lett bli for "sterkt" om du tar for mye, og da blir det ikke noe godt ;) Guuudd løkk!! ;D

åååja sånnsett... Ja hvis det er så enkelt så er det vel bare å sette i gang og prøve. Thænks! ;)

Skrevet

Bruk ei vanlig oppskrift på vaniljekrem og bruk vaniljesukker, smak deg fram :)

Har gjort det selv og det var ingen problem, men med vaniljestand er det jo best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...