Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Sett mange spm om dette før, men lillemann reagerte nesten ikke på sine 8 første tenner så jeg trudde ikke det gjaldt oss. Nå sutret han fælt og tygget på fingeren sin heromdagen og jeg kjente at det bulet ut i tannkjøttet et stykke bak på begge sider. Så fikk han feber samme kveld/natt og nå har han feber på 2. døgnet. Usikker på om det har kommen ut en tann enda. Feberen er ikke veldig høy, rundt 38,3 denne morgenen med rompetermometer. Han er tet i nesen samtidig, så det kan like gjerne være det. Han og pappaen måtte bli hjemme fra åpen barnehage idag og det spøker for første tilvenningsdag i barnehagen imorgen. Går dere altid til legen etter 3 dager med feber? Allmenntilstanden er ikke så verst.
SnekkerPelle Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ikke gjort det...Mine hadde feber og rennende nese ved tannfrembrudd. Men ring legesekretæren og spør....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Jeg hadde gått til lege om det ikke ble bedre etter 3-4 dager... Ville heller gått til legen før bhg-start.
Baby Bliss Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Jeg tenkte det samme som deg da min gutt hadde feber... Han holdt på å få jeksler. Allmenntilstanden var helt fin, han lekte og koste seg uten å vise andre symptomer på feberen enn at han var varm. Så jeg lot det gå 5 dager før jeg tok kontakt med legen. Fikk da komme til samme dagen og det viste seg at han hadde øre- OG halsbetennelse!!!! Stakkars lille!!! Gjett om jeg hadde dårlig samvittighet...! Så OM det kan være noe annet ville jeg tatt turen bare for å være på den sikre siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå