Amygdala84 Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg klarer ikke å bestemme meg hvorvidt jeg skal teste morgen eller kveld. Pakningsvedlegget sier morgen, mens flere (f.eks Pernille info) sier LH-stigningen begynner om ettermiddag/kvelden og at man skal kjøre el-tester da. Dette forutsetter vel at man klarer å holde urinen mest mulig konsentrert (ikke bøtte nedpå med vann i timene før test). Hva gjør dere andre - tester morgen eller kveld? (Et alternativ er selvsagt å teste BåDE morgen og kveld, men det får da være grenser for sponsing av eggløsningstestebransjen )
mammas skatter <3 Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 testa kveld eller ettermiddag. d sto d vel i pakningsvedlegget til testene jeg brukte. billigtester.
Dossa :) Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Lønner seg vel å teste på ettermiddagen/kveld Men du kan jo godt teste både på morran og på kvelden for å være helt sikker på at du ikke mister EL
Fiemamma Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg tester også på ettermiddag/kveld, uansett hvor mye jeg har drukket på forhånd (er ram på kaffe og pepsi max, hehe). Får rødglødende tester uansett Har testet morgen samme dag som jeg testet kveld, og da fikk jeg blendahvit om morgenen og rødglødende på kvelden, så tror det ligger noe i dette med LH stigning utover dagen altså.
Tjo hei<3 Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Hmm jeg har testet litt til å fra jeg... Jobber turnus så er ikke så lett kansje det er derfor jeg snart har svidd av 18 el tester uten positivt resultat?? Hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå