Gå til innhold

Dag- eller kveldstesting av eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg hvorvidt jeg skal teste morgen eller kveld.

Pakningsvedlegget sier morgen, mens flere (f.eks Pernille info) sier LH-stigningen begynner om ettermiddag/kvelden og at man skal kjøre el-tester da. Dette forutsetter vel at man klarer å holde urinen mest mulig konsentrert (ikke bøtte nedpå med vann i timene før test).

Hva gjør dere andre - tester morgen eller kveld?

(Et alternativ er selvsagt å teste BåDE morgen og kveld, men det får da være grenser for sponsing av eggløsningstestebransjen ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testa kveld eller ettermiddag. d sto d vel i pakningsvedlegget til testene jeg brukte. billigtester.

Skrevet

Lønner seg vel å teste på ettermiddagen/kveld :)

Men du kan jo godt teste både på morran og på kvelden for å være helt sikker på at du ikke mister EL :)

Skrevet

Jeg tester også på ettermiddag/kveld, uansett hvor mye jeg har drukket på forhånd (er ram på kaffe og pepsi max, hehe). Får rødglødende tester uansett :) Har testet morgen samme dag som jeg testet kveld, og da fikk jeg blendahvit om morgenen og rødglødende på kvelden, så tror det ligger noe i dette med LH stigning utover dagen altså.

Skrevet

Hmm jeg har testet litt til å fra jeg... Jobber turnus så er ikke så lett :( kansje det er derfor jeg snart har svidd av 18 el tester uten positivt resultat?? Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...