HokusPokus1 Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Er det noen som opplever det? Jeg har ikke begynt på med. enda, men har litt uren hud fra før.. Redd det skal blusse opp..
Ele Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeppjepp, jeg merker at det blir mer urent ja, men varierer jo fra person til person!
så gla' Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har ikke merket noe til det, og er nok som Ele sier - forskjellig fra person til person. Lykke til!
camilla136 Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg fikk kjempe masse kviser av gonal-f og lutinus, spesielt lutinusen gjorde det ille.
2,5barn+1engel Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har vært av og på progynova og utrogestan siden oktober da det har vært et avbrutt forsøk, et negativ forsøk og nå gravid. Jeg har hatt uren hud siden jeg begynte på medisinene... hadde noen pauser med medisiner innimellom og da var huden ren innen 48 timer.. jeg reagerer skikkelig på medisinene.. husker det var slik sistgang også.. er jo vel verdt det, men så kjedelig da det foregår.. skal gå på medisinene i 8 uker til nå.. gleder meg til jeg er ferdig med de.
HokusPokus1 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2012 Jeg skal bruke gonal f .. Håper ikke det blir for ille
Ele Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Jeg skal bruke gonal f .. Håper ikke det blir for ille Trøster deg med at kvisene blir ikke en av de verste plagene du skal gjennom! Hehe, neida, skal ikke skremme deg.... Knis...
HokusPokus1 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2012 skjønner det.. Akkurat gått mye til hudpleie og fått litt orden på huden.. Så derfor tankene går på det nå
HokusPokus1 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2012 Skjønner det er opp til hvem enkelt person hvordan man reagerer på de Jeg har hvertfall god hud nå med gode produkter! Så kanskje det hjelper litt på vei... veienfremtillykkebarnet.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå