Gå til innhold

Jeg var hos spesialist ang mistanke om pcos i dag, og jeg er gravid, men endt i sa(34 pp) - noen av dere jenter som kan se? *trist*

Anbefalte innlegg

Har ventet på denne timen i ett par mnd, og siste mnd trodde jeg at det ikke klaffet i hele tatt så jeg tenkte ikke på testing eller graviditet. Men når hun tok ul i dag så vi tydelig fostersekk med noe inni, vi så til og med 2 - men hun kunne ikke si for sikkert om det hadde vært 2. Hun lurte på om jeg hadde tatt test og jeg visste om jeg var gravid, noe jeg sa jeg ikke hadde gjort siden jeg ikke trodde det hadde klaffet....noe det tydelig hadde gjort :-(

Siden hun så tegn på at el var på vei igjen så var det ikke forenelig med liv og jeg fikk den sterkeste positive el-testen jeg noen gang har har i dag etter jeg var hos henne så er det vel ikke en baby som vil være hos meg :-( Kom ikke ut med mens så det ble tatt en hcg, så da må jeg vel til utskrapning etterhvert :-(

Men er det noen av dere jenter som ser noe om dette, og er det noen som ser om dette var punktum eller blir jeg gravid igjen?

Har dessverre ikke krefter til å se igjen siden hodet og hjertet ikke er i laget akkurat nå - håper det er ok ...

På forhånd tusen takk jenter, og klem til dere alle

Fortsetter under...

Ja dette var kjipt!

Har prøvd og ventet så lenge, har hatt blendahvite tester, så 3 falske positive, og nå en sa.... Men det viser iallefall at jeg kan bli gravid, selv om AMH er lav osv, og det er jo gode nyheter :-) Men igjen så er det bra at kroppen ordner opp når noe er galt da, var vel ikke ett bra egg som ble befruktet - får nesten se det sånn. Men det at jeg faktisk var gravid, og har sett det på ul selv, er trist.

Men nå må det være min tid, februar må da være mnd! :-)

Det er jo godt å vite at du kan bli gravid av deg selv. Nå må du bare stå på og ikke miste motet.

Jeg har fått skyggestrek tre dager på rad nå, ikm på torsdag eller fredag. Tviler egentlig på at det har klaffet :( Jeg venter fortsatt på henvisning til operasjon, det kan jo ta litt tid.

Masse lykke til :)

Oi så spennende da Cornflake, er jo rart at man skal få det 3 dager på rappen da, men det er enda tidlig så dette kan jo gå veien for deg jo :-))

Krysser alt for deg og ønsker deg like masse lykke til! :-))

Klem

Annonse

-mtp.

Tusen takk, jeg håper det virkelig er rett rundt hjørnet for i ettermiddag knakk jeg helt sammen helt knust og bare gråt....

Har prøvd så lenge og det begynner å ta på kjenner jeg, iallfall når man får sånne slag :-(

Takk igjen, klem :-)

Sev om det var triste nyheter du kom med så var det kjekt å "se" deg igjen....Men se der,.. du blir gravid,.... det er bare et tidsspørsmål før neste baby kommer til dere:) Jeg vet altfor godt hva det vil si å vente lenge,.... over 4 års intens prøving har resultert i en rekke aborter men null baby:(

Jeg heier på oss denne mnd,.. jeg har tatt en laaang pause fra ivf og bare gledet meg over alt det andre jeg har i livet...Men Nå skal det skje. Jeg skal sette inn i naturlig syklus denne gangen, uten hormoner.... enten så blir det nå eller i februar / mars,.. Om jeg får positiv el test innen få dager settes to egg inn om 3 - 4 dager.

Nå skal vi få babyer - alle vi som har slitt lenge. 2012 er vårt år. jeg har virkelig bestemt meg for det.

Finn styrke til å komme deg opp igjen, prøv å se det positive i at denne babyen din er rett rundt hjørnet,...du har jo vært gravid nettopp:):) Masse hcg i kroppen,.. prøv masse i denne perioden;)

Aurora:

Takk vennen :-) Jeg er sjelden her nå for tiden, står sikkert som pålogget hele tiden siden jeg aldri logger ut, men jeg er innom en sjelden gang å ser om det er noen spennende oppdateringer fra de jeg kjenner :-)

Men det er som du sier, det er godt å vite at jeg kan bli det, selv legen når hun så AMH verdien min, så sa hun at det må være feil siden jeg ble spontant gravid sist, for den er så lav at jeg hadde ikke engang fått tilbud fra St.Olavs for prøverør. Derfor ville hun ta blodpanel igjen, og ikke bare det men etter vi så fostersekk med foster inni pluss eggløsning på vei så var det mange spørmål hun satt igjen med....jeg er vel ett av de mysteriene :-) Men jeg mener det virkelig når jeg sier at jeg er glad at kroppen ordner opp, det er jo ikke en ordentlig SA i mine øyne, for meg for jeg mener at du på i allefall ha sett hjerteaktivitet på ul for å si det, hvis ikke er det en utsatt mens.(mener ikke å tråkke på noen tær her)

Men årsaken til at jeg kaller det sa i overskriften er at vi så fostersekken, eller 2, pluss foster, og jeg har prøvd så lenge og det kom som ett sjokk når vi så det. Man drømmer jo om at man drar på utredning og ser ett foster i full vigør, vel jeg fikk det nesten og det er derfor jeg ble så knust. Vel vitende om at ja jeg kan bli gravid, og det har gått fra hvite tester falske positive til nå en faktisk graviditet. Men man får bare krysse fingre for at ett FRISKT egg koser seg med en viril spermfjott neste gang hehe

Så spennende å lese om deg da! Håper at naturlig syklus er det som skal til for deg, vær så snill å hold meg oppdatert, om jeg ikke svarer med engang så gjør jeg det når jeg ser det! :-) Og hadde jeg vært tilstedet så skulle jeg gjerne sett på deg, men det er bare det at jeg tror mye av det jeg hadde sett ang graviditet hadde vært ønsketenkning og ett speilbilde av meg selv... Håper du forstår vennen :-)

Ja nå er det oss sliternes tur, dette er året vårt!! :-D

Lykke til vennen, og jeg krysser alt jeg har! :-)) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...