Gå til innhold

Den forbaskede synålstreken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal synål streken være ganske klar og tydelig uten skygge??

I så fall håper jeg at min er positiv og jeg er gravid.. Testa helt seint på kvelden,

Kom kjapt opp en brei strek, men forsvant etter noen sekunder.. Nå er det en svak, men tydelig "synålstrek" der, men den har skygge, og ser brei ut.. Bare at den er mer framheva på den ene siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek, sies det... Tør påstå at jeg kan si; gratulerer, du er gravid! ;D

Men er du usikker, så ta en ny i morgen tidlig da vel :)

Skrevet

Er det Cearrblue? Jeg får gjerne svake, brede streker som blir til smale synålstreker der - uten å være gravid. Tester aldri med clearblue mer av den grunn. Men håper det går veien for deg! :)

Skrevet

Med min flaks er jeg ikke gravid.. så får vente noen dager og teste på nytt :))

Men kom gjerne med flere svar til meg :))

Skrevet

Men var det clearblue? Isåfall ville jeg prøvd et annet merke. Krysser fingrene for deg!!! :)

Skrevet

Evt prøv digitale tester. Da er man ihvertfall ikke i tvil.

Skrevet

Eg har aldri fått falsk positiv med clearblue :) kun positiv om eg har vert gravid da selfølglig :)

Skrevet

Var og kjøpte ny test idag, og de hadde kun cb.. og måtte jo bare ta en til i dag.. jooda, samme strek med brei skygge!!! På ettermmiddag.. så må ta en i morgen tidlig :P

Skrevet

Oi så spennende vennen!! :-)) Dette går rette veien, har jeg følt på deg siden jul, og du bare fortsetter jo, er det mulig? :-))

Varm kos :-)

PS! Kan du se på tråden min på forumet?

Skrevet

Jeg skjønner ingenting, hadde siste tr 19 des, post el test 2 jan.. testa ikke positivt før i uke 7 sist gang men mista..

Så tror det er feil enda.. men håpet er der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...