ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Skal synål streken være ganske klar og tydelig uten skygge?? I så fall håper jeg at min er positiv og jeg er gravid.. Testa helt seint på kvelden, Kom kjapt opp en brei strek, men forsvant etter noen sekunder.. Nå er det en svak, men tydelig "synålstrek" der, men den har skygge, og ser brei ut.. Bare at den er mer framheva på den ene siden...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 En strek er en strek, sies det... Tør påstå at jeg kan si; gratulerer, du er gravid! ;D Men er du usikker, så ta en ny i morgen tidlig da vel
**Cayenne** Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Er det Cearrblue? Jeg får gjerne svake, brede streker som blir til smale synålstreker der - uten å være gravid. Tester aldri med clearblue mer av den grunn. Men håper det går veien for deg!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2012 Med min flaks er jeg ikke gravid.. så får vente noen dager og teste på nytt ) Men kom gjerne med flere svar til meg )
**Cayenne** Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Men var det clearblue? Isåfall ville jeg prøvd et annet merke. Krysser fingrene for deg!!!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Evt prøv digitale tester. Da er man ihvertfall ikke i tvil.
Barn 4 :) Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Eg har aldri fått falsk positiv med clearblue kun positiv om eg har vert gravid da selfølglig
ønsker * magetroll <3 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2012 Var og kjøpte ny test idag, og de hadde kun cb.. og måtte jo bare ta en til i dag.. jooda, samme strek med brei skygge!!! På ettermmiddag.. så må ta en i morgen tidlig
Athina' Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Oi så spennende vennen!! :-)) Dette går rette veien, har jeg følt på deg siden jul, og du bare fortsetter jo, er det mulig? :-)) Varm kos :-) PS! Kan du se på tråden min på forumet?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2012 Jeg skjønner ingenting, hadde siste tr 19 des, post el test 2 jan.. testa ikke positivt før i uke 7 sist gang men mista.. Så tror det er feil enda.. men håpet er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå