Gå til innhold

21 uker og forferdelig halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell har jeg hatt halsbrann i mine to forrige svangerskap, men ikke så tidlig.

Nå har jeg slitt med denne halsbrannen i en måned, og den kommer jo ikke til å forsvinne.

Noen kvelder kaster jeg opp pga dette, og det gjør vondt.

Så på morgenen kaster jeg opp pga kvalme, og på kvelden pga halsbrann.

Godt jeg er over halvveis ihvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp graviscon, eneste som fungerer littegrann på meg, smaker helt rævva men bedre enn den pokkers halsbrannen:)

Skrevet

Kjøp graviscon, eneste som fungerer littegrann på meg, smaker helt rævva men bedre enn den pokkers halsbrannen:)

Jeg har allerede klart å sluke flere flasker gaviscon.

Som du sier, det hjelper en liten stund, men den er kjærkomment velkommen!

Nå har jeg kjøpt meg veske, for å dra rundt på gavisconen, bruker ikke veske til vanlig, men ser unektelig teit ut å bære rundt på den uten :)

Skrevet

Jeg sleit veldig med halsbrann fra uke 6 i mitt 3. svangerskap og da var det ingenting annet enn lovehearts og melk som hjalp. Vet om andre også som har har "overlevd" halsbrannen ved hjelp av lovehearts.

Er nå gravid med nr. 4, er i uke 13 og heldigvis er jeg ikke så altfor plaget med halsbrann denne gang, den kommer og går, men har med meg lovehearts i veska bare i tilfelle ;)

Skrevet

Jeg også sliter med halsbrann og er i uke 21...!! Gjorde det også i forrige svangerskap. Kjøpte noen tyggetabletter som heter link på apoteket. De blander seg i magen i stedet for å bare ligge som et teppe over mageinnholdet....

Skrevet

hadde det i mine to forige svangerskap, satt å sov tilslutt, er ikkje kommet dit enda, men kjenner litt i det....er jo bare 15+3 enda...kommer vel....greie rog ta det med melk enda.....men de har jo mye fint på apoteket, men viktig å se godt etter om gravide kan ta det, ikke alle syrenøytralisernde middler er like bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...