HH72 Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Venter tvillinger og tenker at det kan være kjekt å ha den som er urolig i bæresele. Tvillingsele er ikke aktuelt pga dårlig nakke/skuldre. Må være lett å få på uten for mye knyting etc, er litt upraktisk av meg. Helst ikke for mye tøy da de blir født på våren, kan fort bli for varmt for meg. Manduca har jeg prøvd, men den passer ikke til kroppen min. Har en meitai til toddler fra før, men den kan ikke brukes før ca 4 mndr tror jeg, så trenger noe jeg kan bruke fra dag 1. Tips? :-)
skilpaddemadde Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 på tettinntil.no er det sikkert mange som kan hjelpe, noen låner vekk til prøving også.
Vildemy Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 anbefaler ringslynge! Veldig enkelt og kjapt, og kan brukes fra dag en! Jeg har en som heter mayawrap og den er super! Ikke blir det for varmt heller
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Kjenner flere som sverger til Angelpack, enkel i bruk og kan brukes fra fødselen og ganske lenge. Har brukt Babybjørn og Manduca selv, men Manduca er bedre fra 3 mnd og utover.
HH72 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2012 Takk for tips!:-) Noen har også nevnt baby close carrier eller noe lignende. Erfaring?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Close baby carrier er helt super, kan anbefale den på det varmeste! Brukte den daglig de første 4-5 mnd da lillesøster var baby, siden hun krevde kroppskontakt 24/7 for ikke å hyle. Veldig enkel å få på, krever ingen knyting og styr med lange reimer og veldig god å bære med (bare pass på å stramme inn skikkelig, så ikke baby blir hengende for langt ned. Man skal ha baby så høyt oppe at man kan kysse den på hodet:) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Jeg hadde kjøpt close baby carrier før fødselen, men det funket ikke her. Syns det var vanskelig å få støtte for hodet og lillen protesterte vilt når jeg prøvde å legge hodet hans inni. Babybjørn funket fra ca 8 uker når jeg kunne ha ham utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå