Gå til innhold

Fjerde dag med brun spotting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen jeg skriver her - har lest en del innlegg i det siste.

Jeg begynte med brun spotting på fredag, og er nå på fjerde dag. Det er veldig lite, og har ikke IKM før på torsdag. Da jeg fikk det, trodde jeg det var festeblødning, og det var kombinert med veldig ømme bryster (mer enn normalt). Men siden jeg fremdeles har det i dag, har jeg blitt usikker. I dag har jeg heller ikke ømme bryster.

Slutta på p-plaster i august, og har hatt sparsommelig mens sammenlignet med det jeg hadde før jeg begynte med prevensjon, men har lest at dette kan være normalt ettersom kroppen kan ha endret seg med årene. Har likevel alltid hatt noe friskt blod, noe jeg ikke har nå.

Jeg testa ikke, men er ganske så sikker på at jeg hadde EL på "riktig" tidspunkt, og mannen min og jeg hadde sex annenhver dag den uka.

Ellers har jeg hatt litt vondt i nedre korsrygg, men ellers føler jeg at jeg har hatt mindre symptom på at mensen kommer enn normalt.

Er veldig utålmodig på å finne ut om at jeg kan være gravid eller om det er ne annet? Har tenkt å teste på onsdag hvis jeg ikke får noe friskt blod før det.

Noen som vet eller har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å spotte i 6 dager ca 1 uke før IKM. Så sluttet det igjen, og mensen kom ikke. Så nå er eg gravid i uke 5 :)

Men skjedd før at jeg har spottet i 2 dager, så kom tanta. Så kan vel gå begge veier.

Krysser fingrene for at du er gravid :)

Skrevet

Takk! Det gjør jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...