Zeke Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Og i magen ligger det en nydelig gutt, dette er gutt nr 4 og veldig velkommen:) Men må innrømme at jeg gruer meg til og fortelle kjønnet til folk, for alle masser om at nå kommer jenta. Vi er fornøyd med gutt vi Blei flytta fem dager tilbake men det gjør ingenting ))
Noregsgard Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer! Ikke la andre ødelegge gleden med å vente enda en nydelig liten gutt, du er jo så heldig! Tenk, en gutteflokk på 4, hvor gøy er ikke det? Og ikke minst for barna.
Glajenta ♥ Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer så mye med gutt nr. 4 - så stas :-)
Gullunger Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer! Det er kjempetøft med 4 gutter!!! Du kan jo minne folk som sier noe så ubetenksomt på at det finnes mange som ikke kan få barn, at mange sliter i flere år på å bli gravide, og at noen får alvorlig syke barn. Jeg synes du er kjempeheldig!!!
Leirha Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Nei så kjekt Tenk fire gutter, jeg syns det er stas. Vi venter vår tredje gutt, men jeg merker som du sier, det er helst de rundt som vil at jenta skal komme. Gratulerer så mye
Netti*** Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Har et lite håp på jente nr.4 her :-) alle maser om gutt men jeg smiler bittelitt ekstra om det er jente. Men det er bittelitt, for alt i alt betyr ikke kjønn så mye bare babyen er frisk :-) gratulere med 4 musketerer ;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer Jepp... Er ofte dem rundt som snakker mest om det... Her er gutt nr 2 på vei, og helt fram til ul dagen fikk vi høre hvor kjekt det hadde vært med ei tulle med sløyfer i håret og bla bla bla.. Enig i det jeg altså, men jeg synes det er like kjekt med en gutt til Nå får jo storebror en kamerat, og hvis vi prøver på en til, og det blir gutt det også, så blir jeg like glad da også Ingenting er som mirakelet å få føde et friskt barn! ååååå jeg gleder meg sånn til dette lille gullet kommer
Zeke Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2012 Takk jenter Ja hadde vært glad jeg hvis det var jente, men er overlykklig for at jeg venter en frisk gutt( så vit vi veit) Å ikke minst praktisk med alle de nydelige klærne vi har på loftet:) Gleder oss masse til han kommer:)
Mamma til tre gutter Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 helt enig vi venter gutt nr 3 og gleder oss masse.. mens andre maser om at det hadde vert så kjekt emed jente osv, ja en jenta hadde vert kjekt men nå er dette en gutt og vi er lykkelige over det.. har også bestemt oss for at dette er siste gang men da siser bare alle at å neida dere må prøve på ei jente.. men nei vi er over lykkelige over at vi har dei snart tre guttene vi har og er mer enn nok fornøyde med det =)
Nyttårs barn Skrevet 31. januar 2012 #10 Skrevet 31. januar 2012 Ja gutter er toppen. Har en og hvis det viser seg at neste og er gutt så blir jeg lykkelig, kan arve alt uten problemer, slipper Hello Kitty og Top Model effekter osv. Men jeg blir jo like glad hvis det er en pike for å si det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå