Gå til innhold

Noen fra Østfold eller Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei girls!

Jeg er 25 år, bor i Fredrikstad, jobber i Oslo, og er på min 2pp... har ikm i dag og fikk en negativ i dag :(. Fortell litt om dere, hvor bor dere? Hvilken pp er dere på?

Jeg ble gravid før da jeg var 18, men da var det for tidlig og ha barn og kjæresten var ikke den riktige heller, men nå at jeg vil bli gravid, så tar det nok lengre tid enn det man skulle ønske.

Det hadde vært super hyggelig å dele litt med dere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905436-noen-fra-%C3%B8stfold-eller-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Bor faktisk i Østfold (moss) og jobber i Oslo selv! så tenkte jeg måtte svare på denne:)

Jeg er da 26 og vi har vel begynt å prØve skikkelig nå i februar, har ikke brukt prevansjon på lenge men nå tester vi ut egglØsningstester:) så får vi se hvordan det går!

Kjedelig at testen var negativ da, får jo håpe det sitter en spire der snart:)

Hei, jeg er 25 og bor i Oslo, skal begynne prøvinga i april! Så synd den ikke satt denne gangen, bare å fortsette og ha positiv innstlliing på at det skal gå fort! Samboeren min er fra Moss så følte jeg måtte skrive her;) Vurderer å flytte dit etterhvert når vi skal ha noe større!! :)

Spennende tider i møte;)

Sambo har familie her og min er i Fredrikstad, så er jo praktisk sånn sett:) Moss er helt ok vel;), du har vel vært her og opplevd byen? Hehe!! har jo det man trenger og Oslo er jo så nærme:) er jo veldig greit med familie i nærheten når man blir fler ja!:)

Annonse

Hei.

Jeg er 25 år, bor ikke i østfold, men tar ikke mange minuttene med bil før jeg er i moss. Jobber også i Oslo.

Vi ble gravide i 4 pp (1pp hvor vi virkelig satsa), men mistet dessverre i desember. Tror jeg har/har hatt eggløsning nå i disse dager, så blir spennende å se om et par uker. Kjenner at jeg rett og slett har prestasjonsangst nå. Er redd for at det skal ta lang tid og er redd for å miste igjen. Må nok jobbe mer med meg selv for å slappe av, hvis ikke blir det nok ikke mye til spire...

Blir spennende å følge dere:)

Hei Østfoldinger :-)

Jeg er 28 år fra Råde, jobber i Oslo, pendler med tog.

Min mann og jeg skal prøve på barn nr 2, har en sønn på 1,5 år.

Har alltid ønsket meg to ganske tette barn, så håper at det ikke tar så lang tid denne gangen heller.

(Gravid 83 er fra mitt forrige svangerskap - må få endret det)

Koselig at det er flere fra Østfold og omegn, gleder meg til å følge dere :-)

• 1 måned senere...

Hei jenter! Prøver å starte tråden igjen, hvordan går det med dere?? Noen sirer enda? Jeg har IKM nå om et par dager så starter prøvinga for fult!! Men jeg hadde en rar spotting igår, med litt brunt slim(sorry detaljer) , på dag 27 i syklusen.. har alltid syklus på 31-32 dager... skjønte ikke helt hva det var, har heller ikke ømme bryst eller menssmerter, noe jeg ALLTID har.. hmm, kanskje kroppen tuller litt med meg iom at jeg har tenkt så mye på denne prøvinga..

Hei alle sammen!

Jeg er i 4pp nå, hadde EL på tirsdag (tror jeg). Så de neste to ukene blir laange. Godt det er litt ferie mens vi venter :)

Jeg er 26 år, og bor i Oslo. Jeg tok også en abort da jeg var yngre, eksakt da jeg var 20.

Jeg synes allerede jeg har brukt lang tid, trodde så klart det skulle skje med en gang! Vet vi har truffet på el de siste 2 månedene. Er så redd det er noe galt!

Har så mange symptomer på dette PCOS, så er redd jeg har det. Er det andre her noen er paranoide, eller er det bare meg? ;)

hei folkens :)

jeg er også fra østfold (halden). jeg er 26 år, studerer til å bli helsefagarbeider :) er nå inne i 8pp, har en gutt på 2 år fra før. ble gravid i forrige måned men det endte med en SA dessverre :( men, vi er igang med prøvingen igjen :) hadde el nå i helgen, så blir spennende å begynne å teste til uka :)

• 1 måned senere...

Hei,

Var visst ikke så god på å følge tråder jeg da...

hvordan har det gått med dere?

Ble visst Gravid på første forsøk med el tester, litt sjokk, men mest glede :) Så er 16 uker på vei nå:)

Håper det klaffet for dere alle :) kjenner ikke så mange som er i samme situasjon så hadde vært gøy å bli kjent med noen:)

Ha en fin dag!!

Annonse

Gratulerer med spiren Jenny :)

Jeg er ei jente på snart 24 som bor i Askim (45 min unna Moss). Har en gutt fra før på 2,5 år. Ble gravid i 1. pp i oktober, men hadde en SA i desember. Etter det har ikke spiren ville sette seg, så er nå i vår 4. pp. EL rundt i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...