Tante_Esel Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har liksom lært utrolig mye av denne prosessen, i form av ting man bør spise osv for å bli gravid... kan dere legge til ting om dere kommer på mer, så kan vi lære av hverandre - Spis folat + B vitaminer (jeg liker tabl som heter B-stress, for de inneholder vit b6, som er viktig for reproduksjonen) Ta c vitamin (gjene 1000 mg pr dag!) - Ta vitamin D og E (viktig for fruktbarhet! ) Gjerne trippel dose i 3 mnd! - Drikk MASSE vann! (helst inntil 12 glass pr dag! Kroppen trenger nok vann til organene for å bli gravid - Gå turer, bruk kroppen (få masse blodtilstrømning til livmora - De sier at Maca (pulver/ kapsler) er bra ofr fruktbarheten - Bidronninggelse før eggløsning gir kroppen feminin energi! - Hvetegress har gjort sterile kuer fruktbare igjen... (verdt et forsøk?) - Ikke spis apelsiner/sitroner (husker ikke hvorfor, men det var en god grunn;) - Hold kosten så naturlig som mulig, men husk å få i deg proteiner! - har du av en eller annen grunn smerter i ryggen? Gå til behandling, pass på at kroppen er i balanse... ryggen er spesielt viktig i f.h.t fruktbarhet! - Akupunktur/fotsoneterapi kan gi deg bedre syklusser og avslapning. jaja... det var det jeg kom på i farta...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Dumme meg:/ har spist ca 1 appelsin til dagen i rugeperioden:/
IdaPingPong Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Dumme meg:/ har spist ca 1 appelsin til dagen i rugeperioden:/ Lev normalt, det er mitt svar... Som min mor sier "jo mer du bekymrer deg over å spise og ikke spise og gjøre osv, jo mer stresser du og større sjanse for miste barnet".. Min mor spiste det hun ønsket seg og her sitter jeg
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Min mor og, hu spiste appelsin hele tiden så eg va ikke så fin i fargen når eg kom ut:) hehe
snuppo Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 første forsøket mitt lå jeg mest på soffan, nå gjør jeg alt jeg pleier å gjøre til vanlig, tviiii tviiii
Førstegangsprøvendejuni18 Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Tips til hun over : - smør meg progresteron krem -ta Maca tabletter (fra SOLARAY) -TA SLIMLØSENDE HOSTESAFT RUNDT EGGLØSNING (JA HAE FAKTISK LEST DET..) -PRØV VITEX ELLEE WILD JAMS (PROGRESTERON ØKENDE MIDDEL) -TA DER DE KALLER "BABY KLISTER"
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 15 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev: Tips til hun over : - smør meg progresteron krem -ta Maca tabletter (fra SOLARAY) -TA SLIMLØSENDE HOSTESAFT RUNDT EGGLØSNING (JA HAE FAKTISK LEST DET..) -PRØV VITEX ELLEE WILD JAMS (PROGRESTERON ØKENDE MIDDEL) -TA DER DE KALLER "BABY KLISTER" 6 år gammel tråd.... Anonymkode: 04b38...978
Førstegangsprøvendejuni18 Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 På 9.7.2018 den 16.19, Anonym bruker skrev: 6 år gammel tråd.... Anonymkode: 04b38...978 Ja vet det , men vet at folk Googler ting og kommer over gamle tråder også anyways tenkte bare å legge det inn når jeg først så det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå