1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Sprakk dere mer 2 gangen enn første, eller laget den første "klar bane" for andremann? og hvor stor aldersforskjell er det mellom barna deres?
3 gleder Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Mener du i forbindelse med fødsel? Måtte sy et pyntesting med nr en, med nr to slapp jeg unna. 3 år i mellom dem..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 4 år 3 månder mellom første og andre mann, og det blir 3 år og 1 måned mellom andre og tredje. 7 år mellom første og tredje er litt mye, men godt å ha barn som jeg kan gjøre litt mer voksen ting med, gå på ski, gå på kino. Hjelper med lessing.
Happy H Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Sydde 5 sting m første Ingen med andre. Men andremann var halve vekten t storesøster og;) har fått ei på 4,3kilo og ei på 2kilo:)
Thea Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Ble klippet m nr en pluss sydd en del "innvendig". Liten rift m nr to og også en del innvendig. Kjente ikke noen av delene/kjente ikke forskjell fra riene. Fikk riktignok bedøvelse da jeg ble klippet og det var sårt en god stund etter fødsel. Nr to veide også mer enn en kilo mer enn storesøster og større hodeomkrets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå