Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg hatt et umettelig søtsug. Kan ikke huske det var så ekstremt sist. Alt med sukker i går inn på høykant. Er i skapet og snoker fra morgen til kveld. Gjør det ikke lettere at jeg hjemme store deler av dagen. Har termin om to dager. Håper dette går over når lillemann kommer ut, for da har jeg planer om å komme i godform ganske raskt. ;-)

Noen flere som sliter med å begrense seg nå mot slutten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også søtsug her, men har ca 3 måneder igjen.... satser på at søtsuget forsvinner snart... *SKAL klare å holde meg til helgen*

Skrevet

termin om 25 dager og i dag har jeg hatt lyst på alt mulig! helst sjokolade! så en boks med nugatti og flere glass med sjokolademelk har gått rett ned :P ikke har jeg noen metthetsfølelse heller og det har jeg ikke opplevd tidligere :P har heller vært vandt til å ikke orke mer enn frokost og middag. så håper det ikke er sånn resten av tiden egentlig.

Skrevet

mmm.... nugatti.... der fikk jeg en ide... :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg har også blitt helt ekstrem på sjokolade for tiden. Må ha det liggende i skuffen til enhver tid. Til vanlig spiser jeg kun en eller to biter av typen "ren" sjokolade, men nå kjøper jeg alt... og gjerne ting jeg ikke har spist på mange år (Hobby, Troika, Gullbrød osv).

Veldig rart, fordi i forrige svangerskap så fråtset jeg potetgull og klarte ikke tanken på sjokolade. Og nå er det motsatt, klarer maks et par biter med potetgull.

Men, men bare 2 uker igjen nå, så får vi håpe kiloene renner av like raskt som forrige gang;)

Skrevet

Samme her. Nam , får ikke nok av sjokolade. I love it, men blir hardt å slutte. Kiloene på kroppen må vekk.

Skrevet

HURRA for at andre også "sliter" med dette :D Jeg har vært veldig sunn og måteholden med sukker siden forrige fødsel i 2010, det har gått kjempefint, så kom plutslig 3 trimester og HERREGUD for et søtsug jeg har!! Baker hele tiden, og sjokolade er et kapittel for seg selv :P heldigvis helst kokesjokolade, men det meste går :P 6 dager til termin heldigvis - håper det gir seg litt etter fødselen :D

Skrevet

Har det på samme måte, sjokolade, sure ting fra smågodt disken og Litago jordbær melk av alle ting :P

Skrevet

Har også et veldig søtsug! spesiellt på kvelden. men etter vekstestimering på 3D ultralyden ble det godtestopp for å si det sånn, nå er jeg helt nazi på alt utenom vanlige måltider. Har ikke så lyst til å føde en sværing ;)

Skrevet

Har eit heilt sjuuuukt søtbehov eg og no...uff! Stevsomt!

Men, eg får sjå det positive i det: no har eg ete opp det som var av sjokkis i huset...så no skal det ikkje kjøpast inn meir, anna ein bittelitt på laurdagar. Så då får eg håpe værste suget gir seg;)

Vil heller ikkje bli unødvendig stor, og gikk opp mykje i jula..jaja, får håpe det forsvinn like greit som med forrigemann;) Har i allefall veldig lyst å trene skikkeleg igjen snart. Så motivasjonen skal det ikkje stå på:)

Skrevet

Vanligvis er jeg den eneste som ikke spiser snop fra skåla etter middag i festlige lag. Jeg spiser det jeg må, og nok med det. Noe som førte til nær undervekt før jeg nå ble gravid på nytt. I gravid tilstand derimot! OH MY GOD! ALT går ned i mengder. Noen får jo diller på noe spesielt. Her er det mer av alt! Og ikke nevn sjokolade! Jeg pleier aldri å bare stikke innom for å kjøpe meg en sjokolade og en brus, men nå... Klarer jo ikke å styre meg. Nå driter jeg loddrett i det. Gått opp 20 kilo og har 10 dager til termin. Sjokoladen i huset er IKKE trygg, for å si det slik *ha ha ha*

Lurer på om det er det som gjør den trege magen min ;-) Drikke litt mer vann da, kanskje :-P

Skrevet

Sjokolade, ja takk. Nettopp kost meg med en kopp varm sjokolode:) Men når sant skal sies, har jeg vært veldig flink i dette svangerskapet og de andre. Jeg er vanligvis en skikkelig sjokoladegris, det har jeg vært siden jeg var liten. Men nå den siste uka og i innspurten av graviditeten har jeg Så lyst på noe søtt. Jeg får sånn "samme dag som mensen starter"- følelse. Eier ikke begrensniner eller manerer med andre ord:P

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte, kjempesøtsug men var liksom ikke fornøyd etter at jeg hadde fått det jeg ville.

Surt og søtt ville jeg ha.

Det slo meg at det ikke var smågodt jeg ville ha likevell. Jeg ville ha frisk, søt og sur frukt og NEPER!! :)

Så jeg har hamstret kjøleskapet fult av forskjellige epler, druer, banan, bær og youghurt.

Lager meg enkelt en deilig fruktsalat med skogsbæryoghurt over. Det er så godt og "metter" bedre enn godteriet.

Nepene vet jeg ikke hvor kommer inn i dette men du altså så godt det er! :)

Skrevet

Har også stort søtsug for tiden, men jeg har mest lyst på vafler og cornflakes og ting med masse karbohydrater. Har fått det nå de siste dagene og det er to uker til termin. Men jeg har lest et sted at kroppen trenger mye energi før fødselen, så kanskje det er naturlig at den vil fylle opp lagrene nå.

Skrevet

Har ett sykt søtsug jeg også, 7 dager til termin. Ikke hjelper det på søtsuge å spise noe søtt heller..

Skrevet

Jeg også har et umettelig søtsug. har 7 uker igjen. Helst sjokolade, nugatti og sjokolademelk. I det siste har jeg begynt med varm melk med sjokolade og honning.... Fikk vite for en uke siden at jeg har veldig lavt jernlager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...