Gå til innhold

Krysser fingrene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, får vel legge fram testene igjen. Slik at de er klare til i morgen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, håper på positiv test! :)

Skrevet

Det gjør jeg å :) Skal si ifra hva det blir :)

Skrevet

Jeg er 21 og han 20 :)

Er på jobb nå jeg, så får komme tilbake i kveld, er så vanskelig å skrive mye på iPhone :)

Skrevet

Det kan jeg forstå, jeg var hjemme fra skolen i dag. Så har hele dagen på meg jeg :)

Skrevet

Lykke til meg prøvingen santhe:)

Og lykke til med testene imorra Elsa88. Blir spennende å høre hvordan det går.

Skrevet

Nå ligger testen klar på badet så nå er det bare å vente til man våkner i morgen formiddag :)

Skrevet

Nå har jeg endelig fått tid til å sette meg ned til forann data'n :) Etter jobb bestemte vi oss for å rydde skikkelig her hjemme, med støvsuging å støvtørking pluss, pluss. DET var godt å få det gjort :)

Blir spennende å høre hvordan det går i morgen med deg, kan tenke meg at du er spent! Gleder meg sånn til jeg kan teste selv :) Uansett om den er positiv eller negativ, skal det bli godt å få ett svar nå :)

Skrevet

Da var testingen gjort :) og det skimmer en svak strek :D

post-845890-0-10454500-1328260658_thumb.jpg

Skrevet

ojoj, jeg ser en strek:) gratulerer så mye!

Skrevet

Tusen takk :) skal ta en ny en om en par dager igjen, for å se om den blir sterkere =)

Skrevet

Tusen takk :) Får håpe at spiren vil holder seg nå da ;)

Skrevet

Da er det ikke noe tvil :D Kjøpte en clear blue graviditetstest og det beviser mer enn den svake streken jeg fikk i går :D

post-845890-0-69019400-1328357470_thumb.jpg

Skrevet

Ja, bestevenninnen min klarte å finne det ut i går :) Skulle prøve å si det diskret til samboeren min at han skulle gå å kjøpe det vi pratet om tidligere (clear blue :P ) Men hun klarte å sette 2 og 2. Så er bare hun av de nærmeste som vet dette nå :) Gler meg til ukene går slik at jeg kan fortelle alle :D

Skrevet

Misunnelig :D Håper den holder seg der inne <3

Skrevet

Det håper jeg å, etter 9 måneder med prøving og 1 spontanabort, kommer jeg til å ta det veldig rolig fram til 3 måned :)

Skrevet

Men håper inderlig at det vil klaffe for dere å :) Krysser fingrene for dere alle <3

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...