Gå til innhold

Gravide klær? Hvor kjøper dere disse? :)

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjenner det er på tide å bytte ut de vanlige buksene med noe mer behagelig ;) ALT strammer for tiden. Er 15+5 :)

Hvor kjøper dere disse klærne? Det finnes ingen butikker med gravid klær der jeg bor. Noen nett sider dere kan anbefale?

på forhånd takk for svar :)

Fortsetter under...

Hei

Har kjøpt standardpakke hos h&m.

altså to gravidbukser: en sort og en dongeri,

To cardigan, en sort, en sort og blå.

Noen standard topper, truser som er noen størrelser større enn vanlig, et par strømpebukser for gravide, og et par kjoler.

Og en treningsbukse.

Har kjøpt ting som man kan vokse i leeenge - da jeg av erfaring vet at enkelte plagg blir irriterende dyre siden man vokser ut av de etter en måned.

ellers bruker jeg noe tøy som jeg har til vanlig, spesielt kjoler med empireliv og sånt.

Hei

Har kjøpt standardpakke hos h&m.

altså to gravidbukser: en sort og en dongeri,

To cardigan, en sort, en sort og blå.

Noen standard topper, truser som er noen størrelser større enn vanlig, et par strømpebukser for gravide, og et par kjoler.

Og en treningsbukse.

Har kjøpt ting som man kan vokse i leeenge - da jeg av erfaring vet at enkelte plagg blir irriterende dyre siden man vokser ut av de etter en måned.

ellers bruker jeg noe tøy som jeg har til vanlig, spesielt kjoler med empireliv og sånt.

Hvor kjøpte du alt dette ? Har vært på flere h&m i Oslo, uten å finne en med så stor utvalg. Alle butikkene har samme , dvs null. noen få, kjedelige bluser, bukser som er altfor trange , jeg har ikke funnet et eneste plagg som jeg synes var brukelig for meg. Har brukt i flere år størrelse 40/42, hadde aldri probemer med å finne klær jeg likte, men nå sliter jeg virkelig.

Venter nr 2 i juni, er nå 21 uker på vei, og takk og pris for at jeg sparte på mammaklær jeg hadde fra første gang, for ellers så hadde det vært en krise.

Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne gode og fine mammaklær, og jeg har sett etter de lenge. Forrige gang var det litt mer utvalg enn nå, har bl. a. noen fine bluser fra lindex, men nå finnes det ikke noe . Var nødt til å bestille klær fra USA , toll kostet nesten like mye som selve klær, men jeg hadde hvert fall noe å gå i for det, og det bruker jeg nå også. Det er 4,5 år siden jeg kjøpte de mammaklær jeg har nå, men det ser ut som alt forsvant siden det :(

Annonse

Det er en butikk på Sandvika Storsenter for dere som bor i nærheten. Var det ihvertfall sist gang jeg gikk gravid.

Den butikken er dessverre lagt ned nå. Var der forrige gang jeg var gravid også, men ikke denne gangen:(

Det er en butikk på Sandvika Storsenter for dere som bor i nærheten. Var det ihvertfall sist gang jeg gikk gravid.

Den butikken er dessverre lagt ned nå. Var der forrige gang jeg var gravid også, men ikke denne gangen:(

Ja der ser du. Jeg har ikke fått det med meg. Er det ingen spesialbutikker i Oslo?

Ja der ser du. Jeg har ikke fått det med meg. Er det ingen spesialbutikker i Oslo?

I Oslo finnes "svangerskapet" i Kirkeveien og "Den kule mage" ettellerannet sted. Begge har nettbutikk :)

http://no.bestseller.com/mamalicious/collection/mm-collection,no_NO,sc.html

jeg har handlet endel klær her. veldig fornøyd med passform og kvalitet. jeg bruker også 40/42 å bestiller L i disse klærne, sitter perfekt. buksene er veldig tøyelige så du kan bruke dem hele graviditeten. det gjor vertfall jeg sist. ikke så verst pris heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...