Gå til innhold

Gravide klær? Hvor kjøper dere disse? :)

*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjenner det er på tide å bytte ut de vanlige buksene med noe mer behagelig ;) ALT strammer for tiden. Er 15+5 :)

Hvor kjøper dere disse klærne? Det finnes ingen butikker med gravid klær der jeg bor. Noen nett sider dere kan anbefale?

på forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :) Jeg bor i trheim og det er lite her å :( Kujn H&M,. Men klærne der er kjempeokey, og str helt normale, sådet er trygt å bestille fra nettsiden til H&M. Billig åsså :=)

Skrevet

Hm har en svart sports bukse som jeg bruker nå og kan nok bruke lenge.. Strikk i livet. Jeg kommer ikke til å bruke så mye på mammaklær.. Kjøper heller klær som er løse..

Skrevet

Kjøpte ei bukse på Nelly.com. Fant ei bukse som ikke var smal modell, og den passet heldigvis. Så jeg har foreløpig bare ei bukse ;)

Skrevet

H&m har fine skinny jeans til 299.- Ellers har Asos mye fint ..mangevanlige topper som også funker bare i litt større strl :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er har vært på hm og kjøpt litt, ellers så har de mye fint på mamalicious ( gå inn på nameit.com ) og Laredout har også mye fint:)

Skrevet

klærne på H&M ble fort alt for små for meg å tvilllingmagen.

Kan anbefale den kule mage, de har allle størelser å fasonger. går også an å handle over nette til dem. denkulemage.no

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg fant en del fine bukser på Svangerskapet i Kirkeveien, rett på oversiden av Majorstukrysset :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt på ebay- merket motherhood.

Kjempegode klær som ikke alle har her hjemme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...