Gå til innhold

skryt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs, og dermed ganske så uerfaren med hensyn til små og store svangerskapsplager. Som forholdsvis gammel førstegangs også, og vandt til at kroppen oppfører seg pent, er alle disse plagene er stor tilvenningssak. Så langt har jeg opplevd hyppig dobesøk, blærekatarr, strekksmerter, hovne fingre, 2 mnd med konstant småkvalme, halsbrann, kynnere, økt søtbehov, vonde muskler, bekkensmerter, soppinfeksjon, svimmelhet, smerter i forbindelse med strekk av leddbånd, soveproblemer fordi ingen stilling er behagelig,

treg fordøyelse, dårlig pust og selvfølgelig hormoner som løper løpsk.

MEN, jeg har ikke bekkenløsning, svangerskapskløe, ekstrem kvalme, tung jobb, en uforstående mann, stort hus å holde istand (bor i lettstelt leilighet), andre unger å passe på, svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning, høyt blodtrykk, vanskelig svigerfamilie osv osv. Så midt svangerskap karakteriseres nok som et enkelt ett. Det jeg gjerne vil si, er all ære til dere som har et vanskelig svangerskap! Innsatsen dere gjør er helt utrolig! Fatter ikke hvordan dere får det til! Dere fortjener livslang tilbedelse. Daglig skryt. Fotmassasje og ukentlig spatur. Håper dere alle tar noen minutter og riktig kjenner etter hvor fantastisk flinke dere er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på og jeg er 3. gangs.

Skulle ikke tro at det var mulig å være så heldig 3 ganger...

Har vært utrolig heldig og gå igjennom 3 ukompliserte svangerskap. Jeg kunne ikke hatt det bedre (hvem går vel igjennom et svangerskap uten å merke noe... og hvor kjedelig hadde ikke det vært???)

Bøyer meg i støvet for de sengeliggende etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...