Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man merke symptomene? Hvis jeg er gravid nå, så tror jeg nok ikke at jeg ville ha merket noe enda. Da vil det vell bare være innbillning i såfall? Med tanke på at jeg ønsker det så sterkt.

Er 21 år, og har ingen barn fra før. Så dette er veldig nytt for meg, men håper på positiv test! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 2 hadde jeg symptomer kjeeempe tidlig. Eg kjente godt at eg va gravid lenge før eg testet.. Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hei

Nå vet jo ikke jeg hvor i syklusen du er, men uansett varierer dette ganske mye fra person til person, og graviditet til graviditet. Når jeg var gravid med datteren min merket jeg ingen ting før jeg var 4,5 uker på vei. Da merket jeg kun littegrann murringer i magen. Etter noen uker til ble jeg kvalm. Det siste halve året har jeg hatt masse symptomer før ikm uansett om jeg har hatt mensen eller ikke. Og jeg tror nok det er en kombinasjon av at man er mer oppmerksom på kroppen fordi man prøver å bli gravid, at pms-symptomer ligner mye på graviditetssymptomer, og ønsketekning. Men at noen kan merke symptomer tidlig er sikkert riktig. Kropper er forskjellige, og noen personer er mye mer sensitive for endringer enn andre.

Lykke til, håper du er gravid :)

Skrevet

Hmmm, det skulle stått "mye symptomer før ikm uansett om jeg har vært gravid eller ikke..."

Gikk litt fort i svingene der :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg tror bare at jeg skal prøve å ikke tenke på mye på de symptomene(selv om det er veldig vanskelig) .

Det er nok altfor tidlig å si om jeg er gravid eller ikke. EL min var sist tirsdag, hvis jeg har regnet riktig. Det er nok bare det at jeg ønsker det så sterkt at jeg nesten leter etter symptomer. Hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Men igjen tusen takk, håper også det har festet seg en liten spire der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...