Gå til innhold

Ikke vær redd for stripping ;-)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble strippet idag. Kom inn med 2 cm åpning. Gruet meg endel da jeg har lest litt for mange fargerike beskrivelser her inne.

Jeg kan berolige dere med at det er virkelig ingenting å grue seg for. Det gjør litt vondt ja, men er fort gjort, og denne smerten kan alle takle helt fint, det er ikke så skikkelig grisevondt. Bare litt vondt. Så det er bare å slutte å grue seg. Og det beste av alt - legen sa at "dette er sannsynligvis den mest smertefulle undersøkelsen du skal igjennom iløpet av fødselsforløpet".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble strippa i mitt forrige svangerskap. Legen skulle undersøke meg, holdt på noe vakent nedi der, men jeg slappa av og kjente bare ubehag egentlig. Når han var ferdig sa han: Nå har du vært flink for nå har jeg strippa deg. Visste det ikke en gang jeg :) så ille synes jeg ikke det var, nei!!

Skrevet

Jamen, det viktigste: Funka det?? Ellers har det jo ikke noe for seg tenker jeg...Synes aldri jeg hører det funker jeg...

Skrevet

Enig!!

Jeg ble strippet forgje gang. Det var bare litt ubehagelig, ikke noe vondt. Og på meg virka det som ei kule. Riene startet to timer senere. Håper jordmor gjør det på neste kontroll. Da er over termin, og satser alle kronene mine på litt bistand.

Skrevet

Eg ble strippet av jordmor forrige graviditet. Gjekk to timer, så kjørte vi til sjukehuset :-)

Skrevet

Jeg ble strippa pga att jeg ble lagt inn for svangerskapsforgiftning. Så var vel for å modne meg mer. Hjalp sikkert for jeg slapp hvertfall modningspiller :)

Skrevet

Ja nå skjer det ting her tror jeg, så det har nok virka. Vondt i korsryggen, og steinhard mage med jevne mellomrom. Juhuu! Jeg blir satt igang i morgen kl 10 hvis det ikke begynner av seg selv nemlig.

Skrevet

Mye å sette seg inn i før en fødsel...

Men hva er egentlig stripping, kan noen forklare meg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...