Galskapens overhode Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Flere med syke små? Her har lillemann strevd med mye sykdom siden han kom til verden. Nå er han på sin 8. antibiotikakur, og han er snart bare 13 mndr gammel. 5 er for ørene. Fikk mast oss til vurderingstime for dren. Håper lillemann skal få slippe å være like mye syk som storebror, da kjempet vi mot helsevesenet i 18 mndr før han fikk fjernet mandlene, og han ble en frisk gutt.
Kaspersen Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Vi har også en ørebetennelse-gutt.. Er behandlet for 3. ørebetennelse på 4 mnd. Har nok arvet sin fars dårlige øre-gener, han fikk selv lagt inn dren og fjernet mandlene da han var liten, så jeg er forberedt på å måtte kjempe meg til det samme med mini :-(
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Samme greia her.. 3 ørebetennelser de siste 3-4 mnd. Vi har fått time hos spesialist i øNH sykdommer, så jeg håper at de finner ut at han trenger dren.
ellen-propellen Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Hyl til legen helt til de legger inn dren! Det er mye øreverk og penecilin er jo heller ikke greit med for mye av.
januarbaby + novemberspire Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Uff så kjedelig! Her har vesla på 1år fått ørebetennelse for første gang. Jeg hadde der mye når jeg var lita. Fikk apocillin, men hun brekker seg og kaster opp så fort hun får det i munnen. Er det apocillin dere pleier å få? Hvordan gir dere det? Stå på krava til dere får dren - lykke til
Galskapens overhode Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2012 Vi kranglet oss til hastetime og kranglet oss til dren.. SÅ om noen uker skal han fÅ det lagt inn. Men legene mente vi burde se det an til sommeren... Vi ber konsekvent om imacillin fordi han bare kastet opp av Apocillin. MÅtte bare avbryte kurene nÅr han fikk det.
*Lissi* Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Uff, så kjedelig! Datteren min var myyyye plaget med ørebetennelse fra hun var 6 mnd. Var ørebetennelse nesten hver mnd. og det gikk hull på tromhinnene hver gang. Satt inn dren da hun var rett over året. Det hjalp ikke her dessverre. Nå er hun 3,5 år og har kun hatt 1 ørebetennelse siden juli. Ser ut som hun driver å vokser det av seg heldigvis.
studentmamma til gullgutten Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Her har vi hatt 3 antibiotikakurer mot ørebetennelse den siste måneden:s Han er 14 mnd, og legen tror han har kronisk ørebetennelse. Vi fikk krangla oss til henvisning, så håper det hjelper å få satt inn dren. Får skikkelig vondt i mammahjertet av at han skal plages sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå