Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Etter lite søvn inatt og VONDE modningsrier sitter jeg her helt moden og med 3 cm. Har akkurat komt igjen fra sjekk på sykehuset og jordmora trudde han kom til å komme ut i løpet av idag/inatt. Går nå bare å venter på litt tettere rier. Håper ikke styrken tar seg opp mer iallefall, de er vonde nok fra før;) Har forresten UL-termin på Torsdag, men min menstermin er idag! Spennende...!!!! Men jeg er livredd om jeg skal være ærlig!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Så spennende!!!! Masse lykke til :-D
sjarmtrollet78 Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Masse lykke til!! Jeg vil også at lille prinsen min skal komme i dag på termindato <3 , Men her må vi nok vente....
Minilille Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Lykke til! Jeg har også termin på torsdag og tror noe er på gang;) Jordmor ville ikke sjekke åpning på meg i morrest (hadde vanlig kontroll) da hun syns det skulle få gå litt rolig fremover og starte skikkelig spontant. Så jeg er spent.. spørs om du blir ferdig fortest da! Husk at for hver ri er du nærmere babyen
Lise259 Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Så spennende Sliter med modningsrier selv, men bare 1 cm åpning, så ikke helt i gang enda. Hvor lenge gikk du med modningsrier før det ble 3 cm?? Jeg har nemlig gått sånn siden lørdag og hadde termin i går. Så bare veeeenter.....
Underveis --> Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Så spennende! Det blir nok vondere, men prøv å slappe av gjennom riene. Spenner du deg blir det verre. Det finnes jo masse smertestillende og lindrende du kan få, så detta går helt fint! Sørg for å få i deg mat nå. Blir ikke noe av senere ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå