White*Angel Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Reiser til Vakre sydenland med snuppa vår da. Har dere noe tips?? Leier de ut barnevogn? har de babyseng? babystol? Tar dere med bleier og barnemat? evt hvor mye for ei uke? Solfaktor? Hjelp, er blank! Flytips? Flyet går 07.00 om morgenen og vi er framma 12.30.
Blomstenogmeg Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Du må sjekke med selskapet du reiser med for det varierer. Feks blue star hotell fra star tour har dette, mens apollo har ikke det alltid, der må man sjekke med hvert enkelt hotell.
Tosta <3 Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Vi reiser med Ving nå i Mars og der har jeg bestilt barneseng som står på rommet når vi kommer, kunne og bestille sånne ei paraply trille men vil ha med vår egen vogn, og vi kunne bestille barnestol:) Bleier er greit å ta med for det er dyrt i andre land, bare regn ut hvor mange bleier du bruker i løpet av 1 uke! Tar med alt av mat også, like greit! Kjøper nok faktor 50 til snuppa selvom hun ikke skal være direkte i sola, den tynne huden de sin tåler jo ingenting. Kommer til å pakke bilstol med vogna for vil ha den med Kan heller dele litt erfaringer med deg når vi kommer hjem! Snuppa er forresten 8 mnd når vi reiser.
1jente2gutter Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Jepp,bestill en pakke i reiseselskapet som inneholder,reiseseng,paraplytrille og stol.Lurt å ta med nok bleier(libero sine bleier koster ca 150 kr for en pakke der......)(og badebleier,der reknet jeg 2 til dagen pga soving midt på dagen og en tur til med bading,i tillegg bæsja mini litt i badebleia så er greit med litt reserve. Ville hatt med alt av barnemat,dårlig utvalg synes jeg! Ville også hatt med soldrakt til henne og faktor 50 til ansikt,armer og bein!Også lurt med solhatt(el noe lignende)og solbriller. Mini hadde soldrakt og faktor 50(vichy sin er kjempegod),og blei ikke noe rød/brendt av sola. Er også lurt å ha med slike oppløselige tabletter for væskebalansen,goe å ha viss hun drikker lite,eller får diare..........Ellers plaster,febernedsettende,saltvann....... og aderma cetylium spray viss f.eks solbrendthet. Kan vær litt å dra på,men jeg synes det er greit å slippe å stresse til apotek viss det er noe Det er en kjempefin plass og gode strender,Må ha god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå