Gå til innhold

Hvordan få tilbake mobilversjonen av dib?

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg trykket feil på noe, og fikk "normalversjonen" på iphonen min, og det er jo sånn stress med altfor liten skrift og ellers veldig mye mer tungvindt.

Er det noen måte å fikse dette på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skete meg for et par timer siden,

Var så greit før!

Skrevet

Heisann.

Ja, dette kan du fikse vet du.

Nederst på siden er det en knapp som heter "bruk mobil-versjon". Trykker du på den kommer du tilbake.

:)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg finner det ikke jeg :P mulig det er noe galt med iPhonen min, for det står bare en rar tekst nederst på siden.

Er det helt nede på siden det skal stå?

Skrevet

når er det klart for android?

Skrevet

Ja, det skal stå helt nederst på siden. "Bruk mobil-versjonen" skal komme opp.

Jeg synes det er rart at dette ikke funker på Android, så det skal meldes inn med en gang. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Æsj nå har det skjedd her også, og den knappen er ikke der.

Skrevet

Hm.. Får du opp noe som helst helt nederst?

Jeg vet mobilsiden må lastes helt ferdig for at det skal komme frem.

Skrevet

Finner heller ikke denne knappen. Siden er helt lastet ned. Bruker HTC om det har betydning. Har letet med lupe, men nei.

Skrevet

Så rart. Hvis du er inne på web-versjonen skal det helt nederst, under all reklamen, komme opp noen knapper.

Bruk mobil-versjon, Change Theme, Norsk osv.

Skrevet

Dette er hva det står nederst under reklamen:

HTTP status 404-/dinbaby/index.jsp

...noe mellom her..

description: the requested resource (/dinbaby/index.jsp) is not available

Apache Tomcat/6.0.32.

Ingen knapp å trykke på. Har aldri funnet noen knapp til det. Fikk mobilversjonen automatisk en gang, men etter at jeg trykket på fullversjon knappen (for den fant jeg!) har det ikke vært mulig å skifte tilbake, noe jeg ønsker veldig.

Skrevet

Flott at du melder tilbake feilmeldingen.

Jeg skal få teknikerne våre til å se på dette.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Samme har skjedd her nå og finner ingen knapp :-( har android

Skrevet

Og jeg har en helt vanlig telefon, og bruker Opera mini. Her dukker også mobil-versjonen opp av og til, men jeg liker best fullversjonen.. Men det finnes ingen knapp for å få tilbake mobilversjonen hos meg heller...

Skrevet

Det samme har skjedd på min LG (android). Får feilmeldinger nederst. Håper dere får fikset det - likte mobilversjonen kjempegodt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Har dere ikke fått ordnet dette enda?

Skrevet

Jeg opplevde dette på DIB for noen uker siden (android). Merkelig nok fant jeg knappen på BIM, og vips hadde jeg mobilversjon av DIB også :)

Skrevet

Takk stjerna, på BiM fikk man byttet ja... Hadde droppa hele forumet hadde jeg ikke funnet ut av det nå. Surfer jo bare fra mobil...

Skrevet

Så bra at dere fant ut av det. Det er noe som ikke stemmer her, men vi skal nok få fikset det! :)

Godt tips stjerna!

Skrevet

Jeg liker ikke mobilversjonen. Men hver gang jeg har skrudd av tlf helt så kommer mobilversjonen opp. Så prøv å skru av tlf så dukker nok mobilversjonen opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...