KarLuc +1? Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Vi har 2 hærlige barn i huset på 4,5 og 2 år. Og for akkurat 1 år siden tok jeg en abort grunnet depresjoner, usikker jobbsitusjon og dårlig stemning i heimen... MEN nå er tonen en helt annen.... Jeg har fast 100% jobb, ungene vokser til og jeg og sambo har d bedre enn på leeenge.. Og nå kjenner jeg at d kribler i kroppen etter en liten baby til.. Det frister også pga det at jeg nå endelig er fast ansatt, så vil bli en heelt annen permisjonstid enn med de 2 første, da vi kun hadde sambo sin inntekt å leve på. Så vi har vel egentli bestemt oss for å ikk vente så veeeldig mye lenger. Litt lyst klare vente sånn at d blir et vår/sommer barn, men så vet jeg at DET blir lenge å vente, så skjer d så skjer d.. Så nå er d siste brette med piller så er vi igang,,,, KJEMPE SPENNENDE!!!!!!!!
1.forsøk Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 krysser fingrene for deg!!! du får bare slutte å ta pillene vettu da kommer mensen fortere og kroppen begynner å fungere på egen hånd! hadde min siste i desember... er på 2pp nå!
KarLuc +1? Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2012 Har bare 3 dager igjen med piller, så tar brette ut Så skjer det som skjer,,,, Med nr 2 så tok d faktisk 8 pp før han satt.. Og da hade jeg ikke gått på noen prevasjon etter at Jenta var født.. Så det kan fort ta litt tid.. Blir en spennende tid framover Håper d klaffer for deg også fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå