Gå til innhold

flere av oss?

mamma3333

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 44 og er ikke gravid igjen ....ennå.... ;)

Har barn i alderen 16, 13, 9, 6, 2 og minstegullet på 9mnd

Er på en måte prøvere for vi bruker ikke prevansjon.... ;)

Ammer ennå opptil 2 - 3 ganger om natten ennå... så mensen kom ikke igjen før 30 desember så det er bare ca 1 mnd vi kunne ha blitt gravide da, men det hadde jo vært moro med et lit barn til før alderen sier stopp! :)

Klem fra ei som foreløpig vil være anonym, for sist jeg ble gravid fortalte andre som kjente meg her inne det på bygda før jeg ville si noe selv.... ;)

løje:)

Hei. Jeg er 38 år og venter mitt andre barn. Jeg er 39 i september ved fødsel. Mitt første barn er da 9 år. Tok blodprøve på Riksen tirsdag 28/2 og skal til ultralyd imorgen. Klarer ikke å tenke på noe annet akkurat nå. Gleder meg sånn til å fortelle dette til min 8-åring:-) 13+1 idag.

Lykke til i morgen!!

Hei. Jeg er 38 år og venter mitt andre barn. Jeg er 39 i september ved fødsel. Mitt første barn er da 9 år. Tok blodprøve på Riksen tirsdag 28/2 og skal til ultralyd imorgen. Klarer ikke å tenke på noe annet akkurat nå. Gleder meg sånn til å fortelle dette til min 8-åring:-) 13+1 idag.

Lykke til i morgen!!

Det gikk dårlig. 1:25 på downs syndrom. Ble sendt rett til morkakeprøve. Nå venter noen forferdelige dager før vi får svar på prøven. Snakke om å forsvinne ned i kjelleren...

Annonse

Lykke til i morgen!!

Det gikk dårlig. 1:25 på downs syndrom. Ble sendt rett til morkakeprøve. Nå venter noen forferdelige dager før vi får svar på prøven. Snakke om å forsvinne ned i kjelleren...

Så leit å høre at dere må vente enda lenger i usikkerhet. Ved morkakeprøve får dere vel i det minste en ganske rask avklaring i motsetning til fvp? Selv om tallene kan virke "skremmende", er det jo god mulighet for at alt er i orden, 24 friske fostre. Uansett er det vel tid for tanker i alle retninger, og jeg ønsker dere lykke, lykke til!

Huff Lillian C, Håper det går bra med deg. Det må være nærvepirrende å gå i uvissheta... Jeg har ikke tenkt å ta noen form for prøver, jeg tar det som kommer. Jeg skal til tidlig UL om 14 dager, dette fordi jeg har mistet så mange ganger tidligere, for å bli beroliget på at det er liv der, dersom det ennu er det. Men jeg har en god følelse på at det blir å gå den rette veien denne gangen.

Tar det lang tid før dere får svar på prøvene fra morkaka?

Huff Lillian C, Håper det går bra med deg. Det må være nærvepirrende å gå i uvissheta... Jeg har ikke tenkt å ta noen form for prøver, jeg tar det som kommer. Jeg skal til tidlig UL om 14 dager, dette fordi jeg har mistet så mange ganger tidligere, for å bli beroliget på at det er liv der, dersom det ennu er det. Men jeg har en god følelse på at det blir å gå den rette veien denne gangen.

Tar det lang tid før dere får svar på prøvene fra morkaka?

Jeg har også vært på flere ultralyder pga 2 MA. Men denne gangen har alt gått fint. Frem til nå da.... Morkaketest tar maks en uke å få svar på og kan i tillegg tas tidligere i svangerskapet enn fostervannsprøve.

Takk for gode ord. Jeg ska holde dere oppdatert:-)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei, damer :)

Jeg er 43 år,og fikk nr.3 for 3 md siden.

En frisk liten gutt.....

Tok ingen prøver,og satset på at alt var ok,heldigvis var det det.

Denna gutten kom veldig overraskende siden jeg hadde gitt opp håpet.

Fikk faktisk beskjed av en lege etter 2 Maer om at jeg ikke kunne bære fram en unge siden livmoren min var(er)full av muskelknuter,den ene så stor som en kokosnøtt.

MEN damer,som dere ser ...dette gikk veldig bra til tross for dårlige odds...så ikke mist håpet..ha trua ;)

ønsker alle her inne det aller beste.

Klem fra MAMMA TIL 3 (uten ?) ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...