Gå til innhold

flere av oss?

mamma3333

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 44 og er ikke gravid igjen ....ennå.... ;)

Har barn i alderen 16, 13, 9, 6, 2 og minstegullet på 9mnd

Er på en måte prøvere for vi bruker ikke prevansjon.... ;)

Ammer ennå opptil 2 - 3 ganger om natten ennå... så mensen kom ikke igjen før 30 desember så det er bare ca 1 mnd vi kunne ha blitt gravide da, men det hadde jo vært moro med et lit barn til før alderen sier stopp! :)

Klem fra ei som foreløpig vil være anonym, for sist jeg ble gravid fortalte andre som kjente meg her inne det på bygda før jeg ville si noe selv.... ;)

Annonse

Jeg er 39 år, og har akkurat mista skatten i magen min:( Jeg håper å få en ny skatt i magen snart! Sorgen er stor, og smerten over at lilleskatten var så syk at jeg måtte ta senabort er uutholdelig:( VAr kommet til uke 21. Disse tingene ble oppdaget på ordinær ultralyd, jeg valgte å ikke ta duotest. Det skal jeg gjøre neste gang.. Jeg hadde termin 11. juni :(

43 år her. Har to fra før på 22 og 16. Håper jeg kan melde meg inn her hos dere etter hvert. Har tatt ivf og har testedag til fredag.Ruger på 2 egg :wub: Rugedag 10 i dag.

Håper du blir her;) har to på snart 19 og 21, og de har reagert så poitivt og er så spente:) er 15+4, og er selv kjempe spent:) for å ikke snakke om pappa da som får sin første fødde;)

43 år her. Har to fra før på 22 og 16. Håper jeg kan melde meg inn her hos dere etter hvert. Har tatt ivf og har testedag til fredag.Ruger på 2 egg :wub: Rugedag 10 i dag.

velkommen skal du være:) spennende at du er på den tiende dagen allerede da. si fra når du har testet da. jeg skal teste neste fredag...men fikk beskjed fra klinikken at jeg kunne teste hjemme fra onsdag til uken:))

Håper du blir her;) har to på snart 19 og 21, og de har reagert så poitivt og er så spente:) er 15+4, og er selv kjempe spent:) for å ikke snakke om pappa da som får sin første fødde;)

Takk jenter :) Samboer min har heller ingen fra før, så han er fryktelig spent nå. Vi har ikke sagt noe til ungene ennå, men er jeg gravid får de nok vite det ganske snart :)

Jeg testet hjemme til morgenen, men den ble negativ :( Skal inn på Aleris og ta blodprøve i morgen. Akkurat nå er jeg ikke så veldig optimist i og med at det er rugedag 13 allerede. Burde vel blitt en svak strek om ikke annet. Men, det er ikke noe tegn til tanta så jeg klamrer meg til det lille håpet som er.

Jeg hadde litt symptomer tidligere denne uka, men de forsvant :( Det var nok bare bivirkninger av progesteronstøtta jeg bruker. Den kan også gjøre at menstruasjonen kommer senere, så tør ikke forvente alt for mye her.

Men, i morgen utpå dagen vil jeg jo få det endelige svaret, så da skal dere få beskjed. Håper virkelig det har klaffet :)

Lykke til med rugingen happyhamlet :) Håper spira sitter og at vi kan følge hverandre her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...