Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 måneder og hylgråter helt uventet.

Kan ligge alene, eller vi kan leke sammen. han kan spise eller sove. Plutselig sjår han helt om, han ser ut som et grelt monster der han hylbrøler. Trodde det var tenner, men kan hyle selv når han koser seg med halvfrossen frukt. Det er helt ulikt han, han er jo blidklump deluxe.

Tror barnefar og jeg går på veggene snart, vi kan jo se temmelig langt etter sammenhengende søvn siden han ikke vil ta flaske lenger og ikke holder i 12 timer uten mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg høres det ut som tenner, når min fikk sin første tann v 7 mnd alder så var han ganske så lik din, kunne hyle når som helst, selv med kald mat i munn.. det var vel det at noe traff tannkjøttet som var vondt selv om det var kaldt. jeg brukte dentinox noen få ganger og da gikk det bra, også kom endelig tanna. :) men hvis det ikke kommer noen tann hos din lille og hylingen fortsetter, så hadde jeg tatt med til lege.

Skrevet

han har tann nr 3 på som er neeeesten igjennom, ene fortanna oppe, de to nede lagde han ikke et pip over, brukt dentinox. Små mengder, minst mulig. Men han ga seg ikke før han fikk paracet. Da smilte han også sovnet han. Så ja, det kan jo ikke være annet enn tennene, så fint at tann nr 4 ligger hakk i hæl med tann nr 3. Ser jo begge.

Kommer til å se ut som en pussig kanin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...