Gå til innhold

Hvor mange dager har du igjen til termin da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 55 dager igjen til termin :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager igjen:)håper han vil komme ut snart:)

Skrevet

Termin i dag.. Ingen tegn enda på at prinsen skal komme,... Jeg venter og venter:O))

Skrevet

62 dager til termin :-)

Skrevet

7 dager igjen til jeg blir igangsatt, men termin er 20. feb :-) Helt greit å bli satt i gang før termin, synes jeg :-)

Skrevet

Hadde termin for 5 dager siden... Kan godt komme nå! Begynner å bli meget lei av spørsmål og telefoner, skulle tro folk trodde jeg kneip igjen med vilje...

Skrevet

35 dager!! Begynner å hjelpe seg!

Skrevet

12 dager :D

Og takk gud for at dagene går..

Skrevet

34 dager igjen! :o Jeg er sååååå spent!! Gleder meg utrolig mye! :D

Skrevet

Er 8 dager over termin :-)

Skrevet

jeg har 5 dager ijenn...men jeg kjenner ingenting. :-S er så klar for å bli ferdig nå. :-) storebror venter og venter. :-)

Skrevet

20 dager igjen til UL-terming. menstermin nå på fredag, så håper egentlig at hun bestemmer seg for å komme om ikke så veldig lenge :)

Skrevet

62 dager igjen:)

Skrevet

-1 :/ begynner og bli temmelig utålmodig her jeg tusler nå..

Skrevet

55dagar, og no går tida fort!:D

Hjelpes...:P Håpar eg rekk å få gjort unna alt eg skal før baby (har kun 4veker å ordne på, sjølv om det er lengre til termin).

Skrevet

63 dager igjen. nå begynner jeg å bli utolmodig merker jeg. lei av magen og smerter over alt =P vil bare være ferdig .. håper det ikke blir noe overtid på lille gullet mitt.. ^^

Skrevet

47 dager igjen til termin :) Håper så inderlig eg slipper og gå over termin, men de vil tia vise :) Er veldig klar til og bli mamma <3

Skrevet

17 dager til termin. Synes det begynner å holde nå! Men, det er vel den følelsen som skal til for å greie å motivere seg til å gå gjennom en fødsel! Bare det verste igjen nå!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...