Gå til innhold

Noen som vil se? :) Både generelt og ift graviditet

Anbefalte innlegg

Etter en pause fra siden (siden juni -11), fant jeg ut at jeg kunne ta meg en tur innom igjen :)

Jeg og sambo var prøvere, men jeg er nå tilbake på pillen da vi kom frem til at det ikke passet å bringe et barn til verden akkurat nå.

Er det noen som kan se hvordan det kommer til å gå for oss fremover? Han har nettopp begynt i ny jobb, jeg går arbeidsledig og er på leting (men virker ikke som noe går min vei). Hvordan vil det gå med helsen min fremover? Sliter veldig med ryggen etter en ulykke med hest for et års tid siden.. Og hvordan vil det gå generelt med økonomi og forholdet? :)

Når det gjelder graviditet så har jeg vært veldig skeptisk den siste mnd. ømme bryster i flere uker (som etter hvert ga seg), plutselig fått dilla på rømme (nå er det ikke taco med rømme på - det har gått over til rømme med taco på!). Er oppblåst og føler meg generelt veldig trøtt og ikke vel i det hele tatt. Begynte nettopp på nye piller, kan det være noe som ikke gikk helt som det skulle i byttet? Har tatt flere tester, men alt er negativt. Føler meg fremdeles ikke helt "trygg". Noen som ser?

Ble visst et litt langt innlegg, beklager det :)

Blir utrolig takknemlig for svar :) På forhånd takk.

Jeg: 04.03.92. Han: 18.08.90

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...