Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spotting er når det kommer mørk/brun/svart utflod/blod før mensen setter skikkelig igang. Min akupunktør forklarte det med at du har så mye kulde i kroppen etter medisiner eller p-piller som må ut. etter behandlinger hos akupunktør spotter jeg ikke lengre, men det kommer fint blod med en gang.

Når du har en kald livmor kan det være vanskelig for eggene å feste seg.

Håper dette hjalp

Spotting er når det kommer mørk/brun/svart utflod/blod før mensen setter skikkelig igang. Min akupunktør forklarte det med at du har så mye kulde i kroppen etter medisiner eller p-piller som må ut. etter behandlinger hos akupunktør spotter jeg ikke lengre, men det kommer fint blod med en gang.

Håper dette hjalp

Har ikke hørt om spotting før nå jeg, men innser at jeg til vanlig har spotting i massevis. Akupunktur altså? Det har jeg hørt positiv omtale om så mange ganger i så mange sammenhenger, så det har jeg absolutt troen på! :) Hadde du mange behandlinger før spottingen forsvant?

Håper dette hjalp

Har ikke hørt om spotting før nå jeg, men innser at jeg til vanlig har spotting i massevis. Akupunktur altså? Det har jeg hørt positiv omtale om så mange ganger i så mange sammenhenger, så det har jeg absolutt troen på! :) Hadde du mange behandlinger før spottingen forsvant?

Har holdt på med akupunktur siden september nå, tror jeg fikk akupunktur i ca 2 mnd før spottingen forsvant.

Men etter siste forsøk med mye medisiner har jeg nettopp begynt å spotte igjen. Medisinene gjør livmoren kald og da kan det bli spottingen.

Jeg får også mye kviser som er en måte å skyve varmen ut av kroppen når en går på mye medisiner.

Så nå tenkte jeg å woxe som er en måte å varme opp livmoren igjen og gå jevnlig til akupunktur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...