Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det murrer i ryggen, håper håpe håpe!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg gjort å, gått over til masrier. 1 min rier/ 10 min mellom... leeei og utålmodig!!! :D

Skrevet

Jeg fikk veldig ofte kynnere med menssmerter igår kveld/ natt, og masse nedpress. håpa på att dette var svake rier, og en begynnelse, men gav seg utovernatta :( har hatt masse kynnere siden uke 16 faktisk. Jeg er 2. gangs. Sist gang ble jeg satt igang pga svangerskapsforgiftning så vet liksom ikke helt hvordan en start er. Jeg kjente bare igjen denne starten på menssmerte. Jeg har fortsatt 2 uker til termin, men lov å håpe det skjer noe snart. Ubehagelig mye liv fra den lille i tillegg, så nå er jeg leeei.. Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Er også 2. gangs og har hatt alle modningstegnene som finnes. Til og med regelmessige kynnere som kom hvert 5. minutt ;-) Er heldigvis ikke så lei selve graviditeten, selv om det begynner å slite på at jeg sover dårlig og slikt. Er nå bare 11 dager igjen til termin, men vet at jeg fint kan gå over, så greit at jeg ikke er så utålmodig denne gangen.

I dag skal jeg til modningsakupunktur i dag, og i dag skal hun sette nåler med litt futt i, så får vi se om det skjer noe mer av det. Blir spennende å se!

Skrevet

Jeg skal til jordmor til onsdag, da skal jeg også ta akupunktur. Får be hu sette de skikkelig ;) jeg er drit lei jeg da, men har så mye vondt i ryggen og bein så orker jo ingenting. Null energi, så gleder meg sikkert litt for tidlig, men vanskelig å tenke på annet når en blir mint på det hele tida. :P lykke til med modning!! Spennende om det funker!

Skrevet

Flere som planlegger at fødselen skal starte i dag:)

Lykke til folkens!

Jeg hadde regelmessige kynnere et par timer før jeg la meg i går, våknet kl 3 og skjønte at det var noe mer. Småvonde rier hvert 10min frem til morgenen, tok seg litt opp med murring i ryggen. Men.. så hadde jeg jordmortime 8.30, hodet er festet og godt nede, men da dabbet de sakte men sikkert av.. Hun sa jeg skulle hjem og bevege meg, men jeg måtte sove litt etter natten -og nå er det stille.. -akkurat likt forrige fødsel. Bare at da tok det seg opp på nytt på kvelden, så det er det jeg går for! Ut å gå en tur samt spise litt kanel står på planen i dag ;)

Spennende å se om vi er en gjeng med gode nyheter i morgen dere!

Skrevet

Vil gjerne att fødsel begynner idag ja :) mensmurringer når jeg har kynnere, det har jeg ikke hatt tidligere, så håper det er ett tegn ;) men jeg har ikke noe forhåpninger egentlig, termin er om 2 uker så sannsynligheten er liten for att hu vil komme akkurat nå :P men det er alltid en mulighet uansett ;) hoppe litt kanskje?? Lykke til!!

Skrevet

hmmm, jeg vil så gjerne at det skal skje i dag. har termin i dag, men desverre er det lite tegn på at lillemann har tenkt å komme på termindato.. Har hatt veldig vondt i ryggen i natt og litt murring nederst i magen, men jeg vil ikke si at det er så mye tegn akkurat..

Krysser fingre for at han skal komme veldig snart i hvertfall:O))

Skrevet

Så morro om flere hadde kommet i fødsel idag da :D

Jeg fikk litt paralgin major og en annen liten pille for å få sove denne natta, og nå begynner riene på igjen. Ikke så ille og lenge i mellom, men kjenner de blir hyppigere. I går begynte det også rolig før det tok seg opp utover kvelden. Håper på fødsel idag!! :D

Skrevet

Er det noen av dere som har født? Er litt spent på det :) ikke noe som har tatt seg opp hos meg, så bare litt modning tenker jeg.

Skrevet

Her er det ingen ting som skjer..:o( jeg venter og venter... skal på overtidskontroll på fredag om han ikke har sett lys før det:O)) Men vet jo ikke hva som skjer på den kontrollen heller.. Er så spent-... Andre som har vært på slik kontroll fem dager over termin? Hva blir gjort? Hmmm, setter de meg i gang?

Skrevet

Å! Linn80: NEI! Jeg er helt sjokkert faktisk! Var sÅÅ skrÅsikker ;) Spennende Å se hvor mange som fikk denne dagen/dagene etter, følte vi var mange som hadde tegnene. Hva med HI?

Skrevet

Kjedelig når en sitter med slike følelser. Idag har jeg hatt modningsakupunktur, så håper det setter litt fart. Ny time neste uke igjen, men håper jeg slipper :) lykke til alle mann!!! Må de små bestemme seg for å komme snart :)

Skrevet

Kjenner en del mensmurringer etter akupunktur. Spennende å se om dette satt litt fart. Kjenner nesten sånn ut, meeen har jo opplevd litt "falske" forhåpninger før :) flere som har opplevd det etter akupunktur??

• 3 uker senere...
Skrevet

Lille tulla kom 31 januar :))) KOoooser oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...