Gå til innhold

Trenger hjelp til lillesøster

Anbefalte innlegg

Storebror heter Felix Alexander. Her er mine forslag:

må ikke ha dobbelt navn, men kom gjerne med forslag :-)

liker ikke "vanlige" norske navn som dere ser. Har etternavn med amerikansk "feng", men er opprinnelig norsk slekt :-). Er fredet etternavn så liker og holde fornavn litt utenom de mest vanlige :-)

Kimberly

Michelle

Sofie

Aylin

Natasha

Nathalie

Anine

Tilde 

Jessica

Tommine

Alicia

adriane

Jennifer 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905195-trenger-hjelp-til-lilles%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke noe tilhørighet andre steder enn Norge nei, men kan jo ikke si disse navnene er så utbrega engelsk/amerikanske da, med unntak av et par stk. Men er jo fordi jeg syns de er fine :-). Mange fine forslag her. Har Nathalie på første fortsatt, men er så usikker :-/. Vanskelig detta :-)

Flott navn på storebror! Synes umiddelbart ingen av navnene på din liste stod godt til Felix, så jeg tok meg den frihet å komme med noen navn til inspirasjon ;) F.eks. så synes jeg Felix og Felicia passer utmerket sammen :)

Felix Alexander og Felicia

Felix Alexander og Timea

Felix Alexander og Maxima

Felix Alexander og Maximilia

Felix Alexander og Evelina

Felix Alexander og Constanse

Felix Alexander og Elanor

Felix Alexander og Nea

Felix Alexander og Augusta

Felix Alexander og Stella

Felix Alexander og Filippa

Felix Alexander og Isobel

Felix Alexander og Ophelia

Felix Alexander og Aurelia

Felix Alexander og Celia

Felix Alexander og Olivia

Felix Alexander og Eloise

Felix Alexander og Leonora

Endret av Suebird

Masse fine forslag her :-). Må dessverre legge Sofie på hylla :-(. Bestevenninna mi tar det nok nå snart, vente og se. Tia Sofie :-) så blir litt dumt og ha noe med Sofie da når vi er så mye sammen syns jeg. Syns dette er super vanskelig, fått masse skryt av storebror sitt navn og har heletiden vært veldig fornøyd. Men var usikker på Felix som var pappas favoritt hele svangerskapet, men når jeg la til Alexander da han var født passet det perfekt syns jeg :-). Vil jo gjerne bli like fornøyd med lillesøster, men mye er nok opp til meg da pappan er veldig klar over at han vil vilja si første gang :-P

Annonse

Hvis du ikke opprinnelig er amerikansk/engelsk, så synes jeg det er ganske harry med amerikanske navn på barnet.

Sofie

Tilde

Tomine

:)

Ingen av navnene hennes på lista er amerikanske, og ingen av navnene på lista di er norske...?

Josephine/Josefine er fint. Moren min heter det, og hun er slettes ikke sukkersøt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...