Lille- MO Skrevet 30. januar 2012 #26 Skrevet 30. januar 2012 Såklart skal det ikke være flaut å få hull, noen har rett og slett dårlige tenner og kan få det lett., Og vil du virkelig heller at ungene skal måtte borre og gjennomgå mye behandling hos tannlege? nei da hadde jeg heller pusset og passet på hva han får drikke og spise. Jeg ville aldri sagt at det var "greit å borre". Nei, jeg unner faktisk ungen min å slippe det.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. januar 2012 #27 Skrevet 30. januar 2012 Ungene trenger ikke å ha perfekte tenner. I "perfekte tenner" legger jeg i at man har hvite perlerader der ingenting er skrivt eller på skakke med mellomrom eller noe som helst. Perfekte tenner trenger man ikke å ha, men å ta vare på de tennene man har er svært viktig og det er vår oppgave som foreldre å lære barna det å ta vare på tennene og viktigheten av å ta vare på tennene. Tannhelse er dyrt når man kommer over en viss alder og tar man ikke vare på tennene så kan både munnen og lommeboka få seg mang en ubehagelig overraskelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå