Tutla Skrevet 29. januar 2012 #1 Del Skrevet 29. januar 2012 Da er jeg igang med søskenforsøk til de to vi har (j-07 og g-10) som begge ble til på ett og samme ICSI med påfølgende frys. Den gang hørte vi til St.Olavs, nå har vi gått over til Hausken. Var så heldig at jeg får kortregime (håper bare på nok egg ut til at jeg blir gravid minst en gang til). Men jeg gruer meg så enormt til uttak av egg!!! Forrige gang var vi på sykehushotellet både før og etter uttak (da vi hadde veldig lang reisevei og var i Trondheim under hele prosessen fra siste UL til insett). Men nå har vi to unger hjemme, fremdeles lang reisevei, men kan liksom ikke være borte i mange dager. Jeg gruer meg til å bli så neddopa som jeg ble sist (samtidig skulle jeg hatt mer, for jeg hadde store smertet på venstre side under uttak). Da vi kom tilbake til hotellet sov jeg flere timer. Og var rusa i nesten ett døgn etterpå. Tåler lite smertestillende og "dop".......... Nå gruer jeg meg til en lang kjøretur og ferjetur rett etterpå. Noen som vet hvor lenge en blir på klinkken (Hausken) etter uttak. Og hvilke smertestillende de bruker???? (Sist var det både vival, paralgin, peditin og lokalbedøvelse - en real coktail........) Kanskje jeg kan klare slappe litt mer av når jeg vet litt mer..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905169-gruer-meg-til-uttak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solformørkelse Skrevet 29. januar 2012 #2 Del Skrevet 29. januar 2012 På hausken hadde jeg det beste uttaket jeg har hatt. Kjente nesten imgenting etterpå. Jeg tok lite smertestillende for jeg blir så kvalm. Tror vi var på vei hjem ca 1 time etter uttaket.:-) Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905169-gruer-meg-til-uttak/#findComment-143964205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå