Gå til innhold

Andre som er hormonelle??

Anbefalte innlegg

Stakkars stakkars gubben min som må leve med meg.. eg er sur og sint og har so kort lunte... berre han seie et skeivt ord til meg so blir eg sur og grinete :( tåle nesten ikkje at han verken tar i meg eller snakka til meg lenger.. og sexlyst ka e de fornåke?? eg vil ikkje vere sann :( eg vil vere blid slik som eg var før eg blei gravid :P dagens syte innlegg :) er de andre som har de slik??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905153-andre-som-er-hormonelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, litt kortere lunte ja!

Var ikke sp veldig sånn forrige svangerskap, men var det i første, og det var slitsomt!

(dvs, tok det ikke ut på mannen da, men generelt hissig ellers)

Merker jeg blir fort irritert av de dprlige spøkene hansm og har mindre til overs for at han skal gå og være småsyk og sutrete eller nærtagende for ting..

Men vi har jo gjort dette noen ganger nå, (dette er fjerde gangen!) så han vet jo hva han går til,,

Men ifht jobb og studier kan jeg lett bli farlig sint, første uka etter at jeg fant ut jeg var gravid... Jøjje meg,, da følte jeg meg som en trykkoker!

du er ikke alene, sur å trøtt.no hehe :P skal ikke mye til føre furte leppa kommer,men heldig hvis går det fort over igjen. Her har det gått fra sex annen hver dag føre jeg ble gravid til : hvis du er snill i dag å jeg ikke sovner, kan det hende vi kan ha sex. Hvis du gjør jobben haha :P

hehe... ja off ekje lett ditta her :P men men de hører vel til ;) de er 5 år siden eg var gravid sist men kan ikkje huske eg var slik da... furte leppe den kjeme fort ja :( men heldigvis går den fort over :) sex no igjenn? jammen vi hadde jo sex for nåken daga sida jo :P er de nødvendig no ijenn? hehe... var ikkje slik før i de heile tatt.. da sa eg aldri neitakk til sex ivertfall :)

Annonse

Går ikke rundt å er sur hele tiden, men kjenner jeg har liten tålmodighet med mannen om dagen.. stakakr skal ikke være store tingene han sier feil, eller hvis han ikke får med seg hva jeg sier f.eks.. og tar lett til tårene også.. var ikke sånn første gang.. men nå er egentlig ganske mye annerledes denne gangen enn første føler jeg.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...