Gå til innhold

Hvilket jentenavn liker dere best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn i utgangspunktet synes jeg Solveig er veldig fint, men av en eller annen grunn tenker jeg litt på en gammel tante, jeg vet ikke hvorfor, og det er litt irriterende egentlig, for det er jo veldig fint ;-)

Ellers synes jeg Ingeborg er det fineste, de andre blir litt for ordinære for min smak :-)

Annonse

Annonse

Liker spesielt Lotte(naturlignok, siden det er navnet jeg har tiltenkt babyen i magen) og Ingrid veldig godt. Søte navn, uten å bli sukkersøtt

Men synes ellers du hadde valgt gode navn med tanke på at det lille menneske kommer til å fylle mange roller i livet. Alt fra søt lita prinsesse til voksen, ansvarlig dame:)

Så mange flotte meninger dere har om navnene:) Tusen takk for tilbakemeldinger. Men nå blir jeg ikke riktig klok:D

Veldig hyggelig at så mange liker navnene da.

Hvis dere har andre forslag med bokstaven o som andre bokstav i navnet, blir jeg veldig glad! :))

ÅÅÅÅÅÅh, sÅ mye vakkert! :D Og akk, sÅ vanskelig Å rangere. Skal gjøre et forsøk, men de fire første i rangeringen min er mer eller mindre tilfeldig.

Kristin - Knallflott, sterkt, tradisjonsrikt OG det funker pÅ engelsk (for de som bryr seg om sÅnt)

Solveig - Vakkert og flott!

Ingrid - Nydelig, aldri feil. OgsÅ vakkert pÅ engelsk. Blir ikke oppbrukt, selv om det er mye brukt.

Ingeborg - Knallsterkt og flott!

Anna - Aldri, aldri, aldri feil pÅ noe sprÅk som helst. Tror dog jeg ville valgt en av de fire første for Å unngÅ "kort navn med a-ending"-trenden. :P Men nydelig.

Lovise - BÅde Louise og Lovise er fine. Litt usikker faktisk, men heller litt mot Lovise

Lousie - Skal det stÅ Louise her? I sÅ fall et pent navn.

Molly - Nydelig, men jeg syns dessverre det blir litt fjernt pÅ norsk. :(

Lotte - Helt ok, men blekner vanvittig ved siden av Kristin, Solveig, Ingrid og Ingeborg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...