Kortslutning Skrevet 3. februar 2012 #26 Skrevet 3. februar 2012 Jeg for min del gidder ikke ha en partner som jeg aldri ser eller gjør noe sammen med fordi egne hobbyer er viktigere enn fellesskapet..blir feil for meg å sitte hver for oss hver eneste kveld i uken! Tror de fleste av oss ler av problemstillingen fordi vi ikke ville valgt en mann som ikke skjønner dette helt av seg selv og regulerer tidsbruken på dataspill (eller trening, eller andre fritidsinterresser for den del) uten å måtte styres som et barn. Vel, jeg viste om dette da jeg ble sammen med han. Og han var enig om at jeg må være med å regulere tidsbruken. Men spilleavhengighet er ikke noe særlig enkelt, hverken for han eller meg. Men jeg velger ikke bort en fantastisk mann fordi han spiller et spill. Men så var vi enige om at jeg skal styre han litt, slik at han kommer seg ut av elendigheten. Le i vei, men det er faktisk et problem for noen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #27 Skrevet 6. februar 2012 Her er det jeg som spiller mest spill, og mannen må ikke legge inn noen restriksjoner for mye jeg får lov til å spille, det klarer jeg fint selv. Hadde begynt å lure litt om han skulle begynne å bestemme det altså.. Han spiller innimellom online med en kompis, en halvtime til times tid noen kvelder i uka...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #28 Skrevet 6. februar 2012 Det er det første han gjør når han står opp, og det siste han gjør før han legger seg.. Ekstremt avhengig!!!! (til min store fortvilelse og hans ingnoranse =(
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #29 Skrevet 6. februar 2012 Det er det første han gjør når han står opp, og det siste han gjør før han legger seg.. Ekstremt avhengig!!!! (til min store fortvilelse og hans ingnoranse =( Vi har 3 barn, han er uten jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå