Alexander's Mamma Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 hei. jeg er nå i uke 31 og det kommer masse veske ut av puppene. er det fler som har fått dette nå? jeg trudde ikke det skulle komme noe melk eller sånt før babyen var kommet ut. det første som skal komme er jo veldig viktig for babyen...
Fru.Vestavind Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Ver glad det kom, enklare å få i gang produksjonen når babyen er ute;) Og ver glad for at du ikkje fikk det før; eg har vore "avhengig" av ammeinnlegg sidan november ein gong..har termin i slutten av mars:P
Drømmeprinsen<3 Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 er i uke 35 nå, men har hatt lekk siden rundt uke 23-24, og avhengig av ammeinnlegg, men heldigvis er det ikke like mye hver dag, men jeg fikk beskjed om at da har du større grunnlag for mer melk, og det kan bli lettere med ammingen, du produserer råmelk helt til babyen kommer ut, så det trenger du ikke å bekymre deg for ;-)
Alexander's Mamma Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2012 åja så bra da =) tusen takk for svar. nå kan jeg sove godt ^^
Underveis --> Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Ikke klem på de for å få frem melk/væske. Det gjør det bare verre!
muffinsdronningen Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 har gså hatt litt væske, uke 26/27 her....
12Januarspire Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Er i uke 29, har også væske av og til, men det er ikke hele tide, og det er heller ikke så mye.. Men merker at det er igang ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå