BettyBoob Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Uff, nå er det 5 uker igjen til termin og jeg er så LEI ALLEREDE!!! Har masse masse kynnere, kjempevondt bekken, vann i beina (fikk ikke på meg joggeskoa mine idag!!), forstoppelse, hemoroider, halsbrann og problemer med å sove. Digg å gå gravid ja! Kan IKKE huske at det var så kjipt forrige gang, men siden det er 5-6 år siden så har jeg nok bare glemt det.... Dagens utblåsning, ønsker alle en riktig fin søndagskveld videre
Mibsy Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Skjønner hva du mener... Alt er så tungt om dagen og magen "sprenger".. Jeg er selv i uke 38. Skal på ultralyd på onsdag og har mest sannsynlig prinsessa i armene mine tirsdag neste uke =) Du har ikke lenge igjen nå da. Men skjønner deg !! =)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Huff, I know the feeling! Føles ut som om jeg har gått gravid i evigheter denne gangen, og holder på å gå på veggen. Mer eller mindre sengeliggende siden desember, og kan ikke si at det blir noe bedre heller nei. Heldigvis er det "kun" to uker i morgen til han kommer, det eneste positive med planlagt ks er at du ihvertfall slipper å gå over;) Masse lykke til i ukene som kommer, og godt å se at vi er flere som ikke synes det er kjempe stas å gå gravide:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Tror det er helt naturlig at man blir sliten og lei. Man lengter etter å få babyen ut,dermed mer motivert for fødsel. huttetu
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 jeg er bare 29+4 men merker at jeg begynner å bli lei allerede og alt er så tungt...klarer snart ikke røre på meg lenger uten å bli utslitt..men bærer på tvillinger og merker stor forskjell fra da jeg kun hadde en i magen...håper på at tiden vil gå fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå