Gå til innhold

Advarsel:Syting og klaging! Uke 36...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå er det 5 uker igjen til termin og jeg er så LEI ALLEREDE!!!

Har masse masse kynnere, kjempevondt bekken, vann i beina (fikk ikke på meg joggeskoa mine idag!!), forstoppelse, hemoroider, halsbrann og problemer med å sove. Digg å gå gravid ja!

Kan IKKE huske at det var så kjipt forrige gang, men siden det er 5-6 år siden så har jeg nok bare glemt det....

Dagens utblåsning, ønsker alle en riktig fin søndagskveld videre :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener...

Alt er så tungt om dagen og magen "sprenger"..

Jeg er selv i uke 38. Skal på ultralyd på onsdag og har mest sannsynlig prinsessa i armene mine tirsdag neste uke =)

Du har ikke lenge igjen nå da. Men skjønner deg !! =)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Huff, I know the feeling!

Føles ut som om jeg har gått gravid i evigheter denne gangen, og holder på å gå på veggen. Mer eller mindre sengeliggende siden desember, og kan ikke si at det blir noe bedre heller nei.

Heldigvis er det "kun" to uker i morgen til han kommer, det eneste positive med planlagt ks er at du ihvertfall slipper å gå over;)

Masse lykke til i ukene som kommer, og godt å se at vi er flere som ikke synes det er kjempe stas å gå gravide:)

Skrevet

Tror det er helt naturlig at man blir sliten og lei. Man lengter etter å få babyen ut,dermed mer motivert for fødsel. huttetu

Skrevet

jeg er bare 29+4 men merker at jeg begynner å bli lei allerede og alt er så tungt...klarer snart ikke røre på meg lenger uten å bli utslitt..men bærer på tvillinger og merker stor forskjell fra da jeg kun hadde en i magen...håper på at tiden vil gå fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...