Gå til innhold

Når jeg trodde at kvalmen ikke kunne bli noe verre....

Anbefalte innlegg

Så gjør den nettopp det. Hjelp... Dette her er helt forferdelig. Har prøvd de fleste kjerringråd, men er det noen der ute som kanskje har noe som jeg ikke har prøvd? Tar B-vit, farris med eplemost, lakris, potetgull, salte kjeks, cola. Ikke alt samtidig da ;) håper noen har noen gode råd. Føler det er mange timer fra uke 9 til 12 akkurat nå... Hvis det gir seg da da :(

Fortsetter under...

Fersk ingefær, som jeg enten bare gikk å "knaska" på eller hadde i vannflaska mi som var med overalt funka for meg.. Også lurt å alltid ha ett eller annet du kan spise i umiddelbar nærhet, man vet aldri når man blir sulten, og får man ikke spist med en gang sulten melder seg, så er krisen ett faktum! Ble mye salt mat og ting som kunne småspises for min del.

Men på disse står det at du ikke skal ta for mange. Har prøvd ingefær i farris, men uten hell. Men skal høre med legen. Prøver med en saftig nå, men hjelper ikke så mye akkurat. Men trøster meg litt da

Annonse

Jeg har også fått et oppbluss av kvalmen, selv om jeg trodde den skulle gi seg nå! Var kjempekvalm og kasta opp i uke 4-6, og så forsvant den for det meste..uke 10 kom den tilbake, og nå når jeg akkurat rundet uke 12 ble den enda verre igjen! Huff og huff!

ingenting hjelper egentlig her heller, utenom å spise litt. Har ikke lyst på noen ting, egentlig, så er ikke bare bare å finne noe som "funker", men middag er bedre enn brødmat! *sunt*

Har ikke noe gode tips, desverre...bortsett fra iskrem og sjokolademelk demper litt. Syrlig mat (frukt) og drikke (juice, syrlig saft) gjør det verre. Men det er så individuelt at det er ikke alltid andres råd hjelper.

Men du er ikke alene!! Kanskje det hjelper bittebittelitt?? :)

Jeg har hatt en runde med oppkastsyken nå men blir aldri kvitt kvalmen helt igjen... Var kvalm fra tid til annen før også men nå brekker jeg meg bare jeg kjenner matlukt eller anstrenge meg litt... Slitsomt! Eneste jeg får i meg er iste utblandet i vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...