Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der hadde jeg full kontroll over mine IVF forsøk og diverse datoer som jeg ikke har notert ned ellers! Når kommer den tilbake?

Det jeg mener er den profil visningen alle andre kunne se, og lese min profil av meg!

"litt" viktig å fått den informasjonen tilbake, hadde jo SELVFøLGELIG tatt en kopi hadde jeg vist dette ble borte for ALLTID :(

Skrevet

Der hadde jeg full kontroll over mine IVF forsøk og diverse datoer som jeg ikke har notert ned ellers! Når kommer den tilbake?

Det jeg mener er den profil visningen alle andre kunne se, og lese min profil av meg!

"litt" viktig å fått den informasjonen tilbake, hadde jo SELVFøLGELIG tatt en kopi hadde jeg vist dette ble borte for ALLTID :(

Jeg savner også den gamle profilen, finner ikke mine dagbok innlegg :(

Skrevet

Eg klarer ikkje å finne profilen min i det heile tatt.... der var det jo beregning over antall uker og dager..... eg skjønna lite av det her nye..

Skrevet

Hei Helen.

Hvis du klikker på navnet ditt øverst i høyrekolonne kommer du inn på profilen din. Da skal dette komme opp.

PS: Har fortsatt ikke fått noe svar om infoen på profilen.

Elin.

Skrevet

Får opp brukernavn, samt valg om innboks, varsling + div. Trykker eg på navnet mitt, så blir eg logga ut. Får ikkje se profilen...

er det fordi eg bruker android?

Skrevet

Nei, da er jeg med.

Hvis du er på mobil må du på web-versjon for å få opp profilen din.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...