Gå til innhold

Noen som testet negativt 3 dager før IKM men som likevel var gravid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet negativt tilogmed dagen før ikm. Men på ikm-dagen testet jeg svakt positivt. Jeg er nok en av de som produserer hcg sent og det er det mange som gjør:)

Det er fortsatt håp:) jeg er veeeldig gravid nå i allefall,med ei lita jente i magen i uke 31+2:)

Skrevet

Jeg gjorde det med andre mann, var vel nesten en uke over IKM som jeg testet positivt.

Skrevet

Testet negativt 3 dager før, svakt positivt dagen før også ble det bare sterkere. Nå er det tre uker til hun kommer :)

Skrevet

Samme pokker om noen har testet det vel. Få deg et liv!!! Når du tester positivt er du gravid. At du er så hysterisk at du må teste før får du holde for deg selv!!!

mvh Ei som er så DRITTLEI av å lese sånne tåpelige spørsmål

Skrevet

Upps....for ei HORMONELL da gitt....!!!! ;)

Gjør vel INGENTING om noen spør oss andre om tester osv. vel??? :)

OG du trenger da vel ikke åpne og lese disse innleggene om det ikke intresserer DEG???

Det Må jo være DU som må Få DEG ET LIV....som sitter Såå mye på Barnimagen at du syns at det er mye dumme spørsmål her inne??? ;) ;) ;)

Skrevet

Trengte ikke åpne, da det idiotiske spørsmålet lyste mot meg i emnefeltet!!

Har ingenting med hormoner å gjøre heller, jeg synes bare det er så ufattelig tåpelig spørsmål!

Det er nok av disse hysteriske damene som absolutt skal teste hundre ganger leeeenge før ikm.. Det er bare tåpelig!

Og å legge inn et sånnet innlegg på 3.trimester er også helt på jordet. Det har da ingenting med "oss" å gjøre.

Med google kommer en langt.....

Skrevet

Sist testet jeg negativt på ikm dagen og positivt en uke etterpå..

Skrevet

Jeg testet negativt tre dager før IKM, men var likevel gravid. Så krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Jeg testa positivt 3 dager før(begge sv skap), men streken var svaaaak og ble lest av etter "tiden" var ute. Hcg er som regel litt lavt ennå så tidlig :) Dagen etter var den tydelig, men ikke så sterk som kontrollstrek da heller..

Lykke til med testinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...