Rime Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Her etter en sa på onsdag/torsdag, så no går jeg bare å venter på at jeg skal slutte å blø så vi kan starte prøvingen igjen! Skikkelig kjipt for jeg trodde virkelig at det skulle gå bra denne gangen for forrige graviditet endte i ma, og hva er sjansen liksom for at det skal skje igjen tenkte jeg, hehe, vel det blei jo ikke ma, men sa! Så no satser jeg på at alle gode ting er tre håper også så klart at jeg kan flytte inn igjen på første trimester fort! Så jeg slutter av med å ønske alle på dette forumet lykke til med prøving!!!
-mtp- Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Masse lykke til Neste gang skal du se den sitter i 9 mnd
Grynet:) Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Triste omstendigheter Håper det går bra med deg. Imponerende at du holder motet oppe. Lykke til med den videre prøvingen!
heha- ny spire i magen- Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Lykke til videre med prøvingen Rime! Utrolig kjedelig at denne lille spiren ikke satt. Vi får håpe på at alle gode ting er 3 som du sier :-) Jeg hadde også SA for 1 1/2 uke siden og har endelig stoppet å blø. Gleder meg til å gjennoppta prøvingen :-)
SallySue Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Åh, dette var trist Rime, men jeg kjenner meg igjen i følelsen! Man mÅ bare sette alle kluter til og satse igjen Lykke til Rime !
**Cayenne** Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Denne gang går det nok bra! Stor trøsteklem til deg.
Ønsker3gull Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Imponerende hvordan dere takler dette! Både deg Rime og Heha! Jeg beundrer stå-på viljen og positiviteten deres:) Jeg heier på dere begge i neste runde og på at alle gode ting er 3!
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 God klem til alle dere som har mistet. Det er dessverre alt for mange av oss Heldigvis går det som regel bra til slutt!
Rime Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2012 Tusen takk for varmende ord, og trist at du også mistet Heha! Men vi må bare stå på videre, gleder meg også til jeg slutter å blø hehe! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå